Вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов заяви по време на парламентарния блицконтрол, че държавата трябва да субсидира железопътния транспорт, ако искаме той да остане достъпен за гражданите.
Недостиг на подвижен състав
Настоящият подвижен състав е на „изключително лошо равнище“, като част от вагоните са на над 40 години.
Караджов уточни, че в момента има недостиг от 36–37 вагона, необходим за покриване на графика.
До края на годината липсата ще нарасне до около 70 вагона.
„В обикновена ситуация тези вагони не би трябвало да се движат, но въпреки това им се правят ремонти и се поддържат, защото няма други“, коментира министърът.
Караджов увери, че министерството работи активно за подобряване на жп транспорта, но подчерта, че без стабилна държавна подкрепа секторът няма как да гарантира достъпни услуги.
Вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов заяви по време на парламентарния блицконтрол, че държавата трябва да субсидира железопътния транспорт, ако искаме той да остане достъпен за гражданите.
Недостиг на подвижен състав
Настоящият подвижен състав е на „изключително лошо равнище“, като част от вагоните са на над 40 години.
Караджов уточни, че в момента има недостиг от 36–37 вагона, необходим за покриване на графика.
До края на годината липсата ще нарасне до около 70 вагона.
„В обикновена ситуация тези вагони не би трябвало да се движат, но въпреки това им се правят ремонти и се поддържат, защото няма други“, коментира министърът.
Караджов увери, че министерството работи активно за подобряване на жп транспорта, но подчерта, че без стабилна държавна подкрепа секторът няма как да гарантира достъпни услуги.
Проф. д-р Сотир Сотиров официално встъпи в длъжността „ректор“ на Бургаския държавен университет „Проф. д-р Асен Златаров“ днес, 5 септември, след подписване на договор...
"Заставам зад всеки свой служител, който съвестно си върши работата и няма да позволя нападения над работещите в системата на Министерството на труда и...
Няма откого да се научи все пак негов ментор е Драгалевско – Столипинският м*нго този същият, който затри всички Държавни заводи при неговото “ управление “ едно време ….! 😉
Nema pari .kvo che sobsidirva
За какъв чеп се натискате да управлявате(освен да усвоявате държавни пари)щом само маркирате проблемите получовчи
Важното е за у$райна да има,нас българите ни заеби!!!
Защо закрихте вагоноремонтния завод.
Да крадете повече.
Само крадете сега от новите вагони ще лапнете хиляди. Релсовият път е опасен. Скоро народа ще се събуди и ще си получите заслуженото.
Да половината ще дерайлират за скрап
Няма откого да се научи все пак негов ментор е Драгалевско – Столипинският м*нго този същият, който затри всички Държавни заводи при неговото “ управление “ едно време ….! 😉