Search Suggestions
      понеделник, 16.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Пощенска марка „35 години Национален дворец на културата“ бе пусната в употреба

          Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД Деян Дънешки и д-р Людмил Веселинов – член на борда на директорите в НДК валидираха пощенско-филателно издание „35 години Национален дворец на културата“.

          - Реклама -

          До момента има 5 филателни издания на НДК, първото от които е било през 1981 г. по повод откриването на Двореца.

          Пощенско-филателното издание се състои от една пощенска марка с винетка с номинална стойност 1.50 лв. и специален пощенски печат. Тиражът е 14 000 бр, а художник е Людмил Веселинов.

          Той поздрави гостите от името на изпълнителния директор на НДК Мирослав Боршош и сподели: „Тази марка беше предизвикателство. Трябваше внимателно да се подбере вида изображение и какво да включва то. НДК е своеобразен музей на монументални произведения на изкуството и изборът измежду тях е много труден“.

          Концепцията на пощенско-филателното издание включва ефектна фотография за пощенската марка с изображението на НДК, а винетката съдържа три емблематични творби – конната фигура, дело на проф. Емил Попов; стенен килим на Ана Тузсузова и емблематичният знак на Стефан Кънчев, свързан с НДК. „Тези три символа дават популярност на Двореца и България, а марката е един от най-стойностните посланици пред света“, категоричен бе авторът.

          Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД Деян Дънешки и д-р Людмил Веселинов – член на борда на директорите в НДК валидираха пощенско-филателно издание „35 години Национален дворец на културата“.

          - Реклама -

          До момента има 5 филателни издания на НДК, първото от които е било през 1981 г. по повод откриването на Двореца.

          Пощенско-филателното издание се състои от една пощенска марка с винетка с номинална стойност 1.50 лв. и специален пощенски печат. Тиражът е 14 000 бр, а художник е Людмил Веселинов.

          Той поздрави гостите от името на изпълнителния директор на НДК Мирослав Боршош и сподели: „Тази марка беше предизвикателство. Трябваше внимателно да се подбере вида изображение и какво да включва то. НДК е своеобразен музей на монументални произведения на изкуството и изборът измежду тях е много труден“.

          Концепцията на пощенско-филателното издание включва ефектна фотография за пощенската марка с изображението на НДК, а винетката съдържа три емблематични творби – конната фигура, дело на проф. Емил Попов; стенен килим на Ана Тузсузова и емблематичният знак на Стефан Кънчев, свързан с НДК. „Тези три символа дават популярност на Двореца и България, а марката е един от най-стойностните посланици пред света“, категоричен бе авторът.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Соня Момчилова: По темата за еврото слушаме консултанти на чужди финансови интереси

          " По темата за еврото слушаме консултанти на чужди финансови интереси, вместо хората, които това работят и това преподават." Това каза бившият председател на СЕМ...

          Соня Момчилова: Журналистиката абдикира от задължението си да служи на хората и да съобщава истината

          "Журналистиката абдикира от задължението си да служи на хората и да съобщава истината и съответно си получава заслуженото. То се изразява в липса на...

          МВнР: Искания за евакуация са отправили повече от 50 човека

          Искания за евакуация са отправили повече от 50 човека. Това заяви посланик Николина Кунева относно ескалацията на напрежение между Иран и Израел. „Към момента в Министерството...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions