петък, 20.09.24
14.8 C
София
17 C
Пловдив
16.8 C
Варна
Search Suggestions

      МОРФОВ ПИОНКА НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ?

      20 дни след като е назначен за директор на Народния театър Александър Морфов излетя за Рига, за да реализира свои предварително договорени лични проекти. Заминаването му възпрепятства премиерата на неговата нова постановка „На ръба“. Актьорите ангажирани с репетиции и подготовка на представленията в театъра са недоволни от отношението на своя нов директор. По техните думи, в първата трупа цари пълна анархия, а театърът е останал без директор за неопределен период, докато Морфов приключи с делата си зад граница.
      В отсъствието на главното действащо лице на театъра, управлението е оставено в ръцете на зам.-директора по икономическите въпроси Милица Трайкова. Решението обаче не удовлетворява персоналът на театъра.
      „Като е знаел, че ще поставя в Рига, защо прие да става директор? И Вежди Рашидов е знаел, че Морфов ще отсъства, защо тогава го назначи на поста?”, недоумяват артисти, според които талантливият режисьор се е заиграл с властта и се е превърнал в момче за поръчки.
      Припомняме, че месец преди назначението си Морфов шумно протестира на жълтите павета срещу решението на управляващите Слави Бинев да бъде избран за председател на парламентарната комисия по култура и медии. След неговия протест и този на творческите гилдии Слави Бинев сам се отказа от предложената му длъжност.
      Във връзка със спомената предистория много от коментарите, свързани с директора на Народния театър, придобиват политическа окраска и приписват на талантливия режисьор политически амбиции. Дали те имат основание ще стане ясно след завръщането му.
      Засега за актьорите от театъра остава недоволството от липсата на директор и яснота как изглежда програмата им в близките месеци.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ