Search Suggestions
      неделя, 20.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Частен бизнес и капитали или бедна, корумпирана, изоставаща България?!

          Loading the player...
          - Реклама -

          Тема с продължение: Никола Янков каза в студиото на ЕвроДикоФ как България може да привлече до 100 млрд евро и да оправи магистралите си; сега темата е: как да няма стачки и скандали в транспорта на столицата и защо социализмът не си отива от Столичната община?! Как България да вдигне икономиката и стандарта?

          - Реклама -

          Тема с продължение: Никола Янков каза в студиото на ЕвроДикоФ как България може да привлече до 100 млрд евро и да оправи магистралите си; сега темата е: как да няма стачки и скандали в транспорта на столицата и защо социализмът не си отива от Столичната община?! Как България да вдигне икономиката и стандарта?

          ОЩЕ ОТ ПРЕДАВАНЕТО

          Златина Петкова в „ЕвроДикоФ“ – 11.07.2025 год.

          Рубриката „Стажанта броди - нежната версия“ с автор Златина Петкова.

          Коментар на водещия в „ЕвроДикоФ“ 11.07.2025 год. – Джокович и „Боташ”

          Стажанта има две теории за пародийното разследване по аферата „Боташ“. Защо разследване, започнало преди близо година, нито се говореше, нито се знаеше? Но само...

          Недялко Недялков в „ЕвроДикоФ“ – 11.07.2025 год.

          Какво ли не направиха противниците на еврото. Така или иначе, България окончателно влезе в модерна Европа. А сега какво? Това пита наивно Стажанта Недялко...

          5 КОМЕНТАРА

          1. Може би не сте запознати, но даването на линии на концесия у нас е свързано с даване на рушвети и неизгодни договори. Забравили сте скандала от 2008г. с бившия зам. кмет по транспорт Велизар Стоилов и изтеклия запис, в който си разпределят пакетите с автобусни линии. А сегашната концесия на МТК гроуп също стана по супер скандален начин и тя също е следствие от скандала през 2008г. Има една група общински съветници, начело с кадъра на ВМРО Карлос Контрера, които непрекъснато лобират за тях, да им се увеличава цената на километър, при положение, че линиите са много по-леки и ги обслужват с метанови автобуси, а получават пари като за дизелови автобуси. Ползват безплатно общинския гараж Малашевци и тяхната инфраструктура. Отделно абсолютно незаконно тази концесия беше удължена с още 4 години, а автобусите вече са стари – на 9 години.

          2. Ако беше дадено на концесия да се направят магистрали до сега нямаше да се отказът стотици милиарди левове

            • Stamen Ushev станишев се беше договорил с португалска фирма за 1 000 000лв. на километър бойко каза, че било скъпо и се отказаха. Сега 60 000 000 са точно. 60 пъти. 300 % инфлация годишно. Официално е под 3. Така е като има такива, които им вярват.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions