Search Suggestions
      понеделник, 03.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Експерт: Мантинелите на АМ „Струма“ в района на катастрофата са инженерен провал

          „Автобусът, който катастрофира на АМ „Струма“, се е заклещил между двете мантинели, които не са погасили кинетичната енергия. Това е пълен инженер провал“, каза инженерът и експерт към Института по пътна безопасност Методи Стоянов пред bTV.

          - Реклама -

          Той допълва, че е описано как точно трябва да се монтират тези ограждения, за да функционират правилно, но това не е направено както трябва.

          „Няма маркировка, няма знаци“, казва още Стоянов.

          По думите му стопанинът на пътя трябва да е този, който да носи отговорност.

          „Тези стопани трябва да са инженери, а не чиновници“, каза Стоянов.

          „Нещата са хронични. Надявам се прокуратурата да обърне сериозно внимание на този елемент“, каза още експертът.

          Според него у нас продължава да се работи по модели от 60-те години, докато самата природа на трафика се е променила.

          „Необходима е структурна промяна. Редно е прокуратурата да обърне сериозно внимание на тези организации като АПИ, защото нещата не са добре“, смята Стоянов.

          „Автобусът, който катастрофира на АМ „Струма“, се е заклещил между двете мантинели, които не са погасили кинетичната енергия. Това е пълен инженер провал“, каза инженерът и експерт към Института по пътна безопасност Методи Стоянов пред bTV.

          - Реклама -

          Той допълва, че е описано как точно трябва да се монтират тези ограждения, за да функционират правилно, но това не е направено както трябва.

          „Няма маркировка, няма знаци“, казва още Стоянов.

          По думите му стопанинът на пътя трябва да е този, който да носи отговорност.

          „Тези стопани трябва да са инженери, а не чиновници“, каза Стоянов.

          „Нещата са хронични. Надявам се прокуратурата да обърне сериозно внимание на този елемент“, каза още експертът.

          Според него у нас продължава да се работи по модели от 60-те години, докато самата природа на трафика се е променила.

          „Необходима е структурна промяна. Редно е прокуратурата да обърне сериозно внимание на тези организации като АПИ, защото нещата не са добре“, смята Стоянов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Надзорният съвет на НОИ ще обсъди увеличаването на вноската за фонд „Пенсии“

          Управляващите не променят намерението си осигурителната вноска за Фонд "Пенсии" на Държавното обществено осигуряване да се увеличи с 2 проценти пункта от началото на...

          Обявен мъж за изчезнал преди 10 г. в Пирин, е открит жив в планината

          Изчезнал преди повече от 10 години мъж, обявен за починал, е открит жив в планината от служители на Паркова дирекция "Пирин". Те забелязали палатка...

          Запалиха автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда в Монтана

          Семейни автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда (ГИТ) в Монтана са били запалени тази нощ. Изпълнителният директор на ГИТ  Екатерина Асенова е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions