София 17 °C София 17°C - предимно ясно Велико Търново 14 °C Велико Търново 14°C - облачно Пловдив 19 °C Пловдив 19°C - разкъсана облачност Варна 16 °C Варна 16°C - предимно облачно Бургас 18 °C Бургас 18°C - облачно

Кампанията „Скрито пред очите ти“ на Министерството на туризма спечели световна туристическа награда

България спечели отличието в конкуренция с 50 държави

8 годиниИкономика 1 Боряна Райчева

На официална церемония в Хамбург, Германия на Световния фестивал за реклама в туризма - 17th WorldMediaFestival / Tourism, България бе удостоена със сребърна награда в категория Film за двата имиджови телевизионна клипа от кампанията “Скрито пред очите ти”. Това съобщиха от пресцентъра на Министерство на туризма.

Кампанията имаше за цел да насърчи вътрешно туристическите пътувания в страната и се проведе между януари и август 2015 година. Възложител на кампанията е Министерството на туризма. Наградата бе връчена на бляскава вечерна церемония. WorldMediaFestival – TOURISM е един от най-големите и престижни фестивали за туристическа реклама в света и в него участват държави от целия свят.

Отличието за България ѝ носи голям престиж, защото е спечелено в надпревара с 50 държави в света – всичките лидери в туристическия маркетинг като САЩ, Франция, Германия, Малайзия, Великобритания, Австралия, Испания, Турция и много други.

Тази година в конкурса бяха подадени общо над 700 проекта от цял свят. В миналогодишния фестивал бяха отличени туристическите реклами на Швейцария, Малайзия и Канада.

Тази година България участва за първи път в Световния фестивал за туристическа реклама. Наградените реклами в категорията Film са дело на едни от най-талантливи и награждавани български творци в областта на киното и телевизията.

Кампанията е дело на агенция reforma. Клиповете са заснети от операторите Александър Станишев и Димитър Неделчев, а режисурата е на Еди Шварц и Зоран Петровски. Творческата идея е на Йордан Петков. Кампанията “Скрито пред очите ти” се проведе в периода между януари и август 2015 година и имаше за цел да насърчи пътуванията вътре в страната. Проектът промотира 50-те малко популярни туристически обекти на България и се финансираше по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г.