Великобритания промени лозунга на кампанията си срещу коронавируса
Сега девизът е "Бъдете нащрек"
Обединеното кралство промени лозунга на кампанията срещу Covid-19. Докато по-рано той беше „Остани вкъщи”, новото мото е „Бъдете нащрек”.
Всеки бдителен британец, отбеляза британският премиер Борис Джонсън, допринася за борбата срещу коронавируса. Министър-председателят апелира и към тези, които имат признаци на COVID-19, както и техните семейства с молба да останат у дома.
В неделя, 10 май, в обръщение към нацията Джонсън заяви, че в близко бъдеще Обединеното кралство ще предприеме първите предпазливи стъпки за облекчаване на карантинните ограничения. Тази фаза ще започне на 13 май, но в същото време хората все още ще трябва да спазват мерките за безопасност.
Според статистическото бюро на Worldometer на 10 май Великобритания е на трето място в света по брой на заразените с коронавирус (повече от 219 хиляди души), след Испания и САЩ.