Search Suggestions
      понеделник, 16.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Пощенска марка „35 години Национален дворец на културата“ бе пусната в употреба

          Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД Деян Дънешки и д-р Людмил Веселинов – член на борда на директорите в НДК валидираха пощенско-филателно издание „35 години Национален дворец на културата“.

          - Реклама -

          До момента има 5 филателни издания на НДК, първото от които е било през 1981 г. по повод откриването на Двореца.

          Пощенско-филателното издание се състои от една пощенска марка с винетка с номинална стойност 1.50 лв. и специален пощенски печат. Тиражът е 14 000 бр, а художник е Людмил Веселинов.

          Той поздрави гостите от името на изпълнителния директор на НДК Мирослав Боршош и сподели: „Тази марка беше предизвикателство. Трябваше внимателно да се подбере вида изображение и какво да включва то. НДК е своеобразен музей на монументални произведения на изкуството и изборът измежду тях е много труден“.

          Концепцията на пощенско-филателното издание включва ефектна фотография за пощенската марка с изображението на НДК, а винетката съдържа три емблематични творби – конната фигура, дело на проф. Емил Попов; стенен килим на Ана Тузсузова и емблематичният знак на Стефан Кънчев, свързан с НДК. „Тези три символа дават популярност на Двореца и България, а марката е един от най-стойностните посланици пред света“, категоричен бе авторът.

          Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД Деян Дънешки и д-р Людмил Веселинов – член на борда на директорите в НДК валидираха пощенско-филателно издание „35 години Национален дворец на културата“.

          - Реклама -

          До момента има 5 филателни издания на НДК, първото от които е било през 1981 г. по повод откриването на Двореца.

          Пощенско-филателното издание се състои от една пощенска марка с винетка с номинална стойност 1.50 лв. и специален пощенски печат. Тиражът е 14 000 бр, а художник е Людмил Веселинов.

          Той поздрави гостите от името на изпълнителния директор на НДК Мирослав Боршош и сподели: „Тази марка беше предизвикателство. Трябваше внимателно да се подбере вида изображение и какво да включва то. НДК е своеобразен музей на монументални произведения на изкуството и изборът измежду тях е много труден“.

          Концепцията на пощенско-филателното издание включва ефектна фотография за пощенската марка с изображението на НДК, а винетката съдържа три емблематични творби – конната фигура, дело на проф. Емил Попов; стенен килим на Ана Тузсузова и емблематичният знак на Стефан Кънчев, свързан с НДК. „Тези три символа дават популярност на Двореца и България, а марката е един от най-стойностните посланици пред света“, категоричен бе авторът.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Шофьор загина при катастрофа на АМ „Струма“

          Водач загуби живота си при тежко пътнотранспортно произшествие на автомагистрала "Струма", след като колата му се блъсна в предпазна ограда. Инцидентът е възникнал в ранните...

          Катастрофа затруднява движението на магистрала „Хемус“ в посока София

          Пътнотранспортен инцидент възпрепятства трафика на автомагистрала "Хемус" в посока София, информират от Агенция "Пътна инфраструктура". Сблъсъкът е възникнал около 10:00 ч., като по данни на...

          Киселова: Европа има нужда от истински лидери

          По време на откриването на форума "Green Transition Forum 5.0: Конкурентоспособност и иновации в страните от Централна и Източна Европа" в София, председателят на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions