БНП Париба Лични Финанси се обърна с открито писмо до медиите с обяснение, че банката не предлага потребителски кредити за покупка на стоки на изплащане с 0% годишен лихвен процент и такса „Ангажимент“ от 2015 г. До тогава този продукт е представян като потребителски кредит с 0% годишен лихвен процент (ГЛП), а не с 0% годишен процент на разходите (ГПР), а наличието на такса „Ангажимент“ е било обявявано ясно и напълно коректно както в преддоговорната информация, така и на първата страница на договорите за отпускане на кредит.
- Реклама -
БНП Париба Лични Финанси коментира, че регулярно провеждат изследвания на клиентската удовлетвореност и в резултат на тях адаптират търговските си практики. „Именно в рамките на този процес, през 2015 г., компанията ни взе решение да преустанови предлагането на потребителски кредити за покупка на стоки на изплащане с 0% годишен лихвен процент и такса „Ангажимент““, се посочва в писмото.
Уважаеми колеги,
„БНП Париба Лични Финанси, България стриктно спазва българското законодателство и прилага високи международни стандарти не само при предлагането на финансови продукти, но и през целия период на обслужване на кредита. За нашата компания е изключително важно да бъдем максимално коректни със своите клиенти и те да го знаят – това е част политиката на отговорно кредитиране, която следваме от 1953 г. Доказателство е фактът, че над 710 000 от нашите над 1,4 милиона клиенти са ползвали услугите ни повече от веднъж.
Бихме искали да подчертаем, че БНП Париба Лични Финанси, България като част от една от най-големите финансови групи в света – BNP Paribas, е изключително отговорна компания с перфектна репутация. Като един от лидерите на пазара на потребителско кредитиране в страната, който предлага възможността за покупка на стоки на изплащане в над 3 000 търговски обекта в цялата страна, компанията ни е важен стълб за възстановяването и развитието на икономиката като подкрепя бизнеса на своите търговски партньори и стимулира потреблението“
БНП Париба Лични Финанси се обърна с открито писмо до медиите с обяснение, че банката не предлага потребителски кредити за покупка на стоки на изплащане с 0% годишен лихвен процент и такса „Ангажимент“ от 2015 г. До тогава този продукт е представян като потребителски кредит с 0% годишен лихвен процент (ГЛП), а не с 0% годишен процент на разходите (ГПР), а наличието на такса „Ангажимент“ е било обявявано ясно и напълно коректно както в преддоговорната информация, така и на първата страница на договорите за отпускане на кредит.
- Реклама -
БНП Париба Лични Финанси коментира, че регулярно провеждат изследвания на клиентската удовлетвореност и в резултат на тях адаптират търговските си практики. „Именно в рамките на този процес, през 2015 г., компанията ни взе решение да преустанови предлагането на потребителски кредити за покупка на стоки на изплащане с 0% годишен лихвен процент и такса „Ангажимент““, се посочва в писмото.
Уважаеми колеги,
„БНП Париба Лични Финанси, България стриктно спазва българското законодателство и прилага високи международни стандарти не само при предлагането на финансови продукти, но и през целия период на обслужване на кредита. За нашата компания е изключително важно да бъдем максимално коректни със своите клиенти и те да го знаят – това е част политиката на отговорно кредитиране, която следваме от 1953 г. Доказателство е фактът, че над 710 000 от нашите над 1,4 милиона клиенти са ползвали услугите ни повече от веднъж.
Бихме искали да подчертаем, че БНП Париба Лични Финанси, България като част от една от най-големите финансови групи в света – BNP Paribas, е изключително отговорна компания с перфектна репутация. Като един от лидерите на пазара на потребителско кредитиране в страната, който предлага възможността за покупка на стоки на изплащане в над 3 000 търговски обекта в цялата страна, компанията ни е важен стълб за възстановяването и развитието на икономиката като подкрепя бизнеса на своите търговски партньори и стимулира потреблението“