България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
Съветът на децата към председателя на Държавна агенция за закрила на детето (ДАЗД) проведе специално заседание, на което постави темата за онлайн сигурността на...
Столичният общински съвет ще разгледа в четвъртък доклад на кмета на София Васил Терзиев за нова структура на Столична община, предаде репортер на БГНЕС.
Кметът...
Президентът Доналд Тръмп се надява да подпише законопроект, който ще сложи край на най-дългото спиране на работата на американското правителство в историята, по-късно тази...