Search Suggestions
      петък, 16.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „100 милиарда евро чакат: България иска пари за пътищата, ама не може да краде…“

          Основателят на инвестиционната компания „Експат Капитал“ Никола Янков заяви в предаването „Евродикоф“, че коренът на трагедиите по българските пътища не са отделни шофьори, а държавната некомпетентност и идеологическо мислене, останало от социализма.

          Той подчерта, че България е единствената държава в Европа без цялостна магистрала от граница до граница.

          Държавата няма (и няма да има) пари – но инвеститорите имат

          Янков обаче подчерта, че тези средства съществуват в частния сектор – европейски, американски и австралийски инвестиционни фондове, които специализират в инфраструктурни проекти и разполагат с десетки милиарди.

          Два основни проблема: социалистическо и ляво мислене

          Янков посочи два основни политически и културни блока, които спират прогреса:

          1. Социалистическото мислене в политиката

          Частният концесионер не работи с държавни фирми, не раздава авансови средства и не е зависим от АПИ или МРРБ. Всички обществени поръчки се организират от него – прозрачно и без възможност за кражба.

          2. Лявото мислене по същество

          Заключение: Жертвите по пътищата не са случайност, а системен провал

          Основателят на инвестиционната компания „Експат Капитал“ Никола Янков заяви в предаването „Евродикоф“, че коренът на трагедиите по българските пътища не са отделни шофьори, а държавната некомпетентност и идеологическо мислене, останало от социализма.

          Той подчерта, че България е единствената държава в Европа без цялостна магистрала от граница до граница.

          Държавата няма (и няма да има) пари – но инвеститорите имат

          Янков обаче подчерта, че тези средства съществуват в частния сектор – европейски, американски и австралийски инвестиционни фондове, които специализират в инфраструктурни проекти и разполагат с десетки милиарди.

          Два основни проблема: социалистическо и ляво мислене

          Янков посочи два основни политически и културни блока, които спират прогреса:

          1. Социалистическото мислене в политиката

          Частният концесионер не работи с държавни фирми, не раздава авансови средства и не е зависим от АПИ или МРРБ. Всички обществени поръчки се организират от него – прозрачно и без възможност за кражба.

          2. Лявото мислене по същество

          Заключение: Жертвите по пътищата не са случайност, а системен провал

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Църковен календар: Почитаме светилник на монашеството и жертви на вярата

          На 16 май православната църква почита паметта на един велик подвижник – преподобни Теодор Освещени, както и на светите преподобни отци, мъченически загинали в манастира „Св. Сава“ край Йерусалим.

          Тежка катастрофа отне два живота

          Челен удар между два автомобила на главния път Русе-Велико Търново отне два живота късно снощи.

          Блокираната столица: Трети ден без наземен градски транспорт

          Протестът на градския транспорт в София продължава и днес. Това решиха служителите в общинските дружества, след като в четвъртък синдикатите проведоха среща с местната...

          1 коментар

          1. Пиян ли си , бре орунгел…?
            Къде ги виждаш тези инвеститори….?
            Дойдоха някакви „сульовци“ , повечето от които си заминаха.Инвестират единствено в Чехия,Словакия,Унгария и Полша….! Събуди се от „прекрасният“ си сън…! Тук не е Европа….!

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions