Бъдещата автомагистрала „Рила“, която ще свързва ГКПП „Гюешево“ с Дупница, ще струва приблизително 1 500 000 000 евро, стана ясно на среща при областния управител на Кюстендил.
- Реклама -
Стратегическо трасе с европейско и отбранително значение
Проектът датира още от 1978 година, но досега не е реализиран. Плановете предвиждат „Рила“ да се свърже с:
АМ „Струма“ при Дупница,
АМ „Тракия“ при Ихтиман,
АМ „Хемус“ при Своге.
„АМ ‘Рила’ и Коридор 8 са не само от икономическо, но и от отбранително значение. Това е важен знак за готовността ни пред международните ни партньори“, подчерта експертът Мартин Янев.
Строителството няма да започне преди 2026 г.
Въпреки стратегическата важност, строителството няма да започне и през 2026 г., стана ясно по време на срещата между експерти, депутати и местна власт.
Контекст: Коридор 8 и геополитиката
Председателят на транспортната комисия в Народното събрание, Кирил Добрев, подчерта значението на проекта в по-широк европейски контекст:
„Коридор 8 ще се реализира напълно, когато Република Северна Македония стане член на Европейския съюз, както вече е член на НАТО. За целта обаче трябва да се спазват всички международни ангажименти и спогодби.“
Ако желаеш, мога да изготвя визуална карта с предстоящото трасе на магистралата и връзките ѝ към ключови транспортни коридори.
От граничния пункт „Гюешево“ до Дупница
Бъдещата автомагистрала „Рила“, която ще свързва ГКПП „Гюешево“ с Дупница, ще струва приблизително 1 500 000 000 евро, стана ясно на среща при областния управител на Кюстендил.
- Реклама -
Стратегическо трасе с европейско и отбранително значение
Проектът датира още от 1978 година, но досега не е реализиран. Плановете предвиждат „Рила“ да се свърже с:
АМ „Струма“ при Дупница,
АМ „Тракия“ при Ихтиман,
АМ „Хемус“ при Своге.
„АМ ‘Рила’ и Коридор 8 са не само от икономическо, но и от отбранително значение. Това е важен знак за готовността ни пред международните ни партньори“, подчерта експертът Мартин Янев.
Строителството няма да започне преди 2026 г.
Въпреки стратегическата важност, строителството няма да започне и през 2026 г., стана ясно по време на срещата между експерти, депутати и местна власт.
Контекст: Коридор 8 и геополитиката
Председателят на транспортната комисия в Народното събрание, Кирил Добрев, подчерта значението на проекта в по-широк европейски контекст:
„Коридор 8 ще се реализира напълно, когато Република Северна Македония стане член на Европейския съюз, както вече е член на НАТО. За целта обаче трябва да се спазват всички международни ангажименти и спогодби.“
Ако желаеш, мога да изготвя визуална карта с предстоящото трасе на магистралата и връзките ѝ към ключови транспортни коридори.
"БЛОКИРА ЛИ РАЙОН "КРАСНО СЕЛО" РАЗСЛЕДВАНЕТО НА ЗЛОУПОТРЕБА С БОЛНА ЖЕНА!
Дали прикриват съучастници или са престъпно некомпетентни?!
Няма такава наглост! Докато прокуратурата и СДВР...
11-годишно дете пострада тежко след инцидент в морето край Приморско, в неохраняемата зона на Северния централен плаж, съобщава БНТ. Детето е било оставено без...
22 КОМЕНТАРА
Китай за тези пари направиха 300км.магистрала с 8 платна в една посока
Колко ще ни струва?
1.5 милиарда за магистрала – за 6 месеца караш по нея и после пак.
„Златни магистрали“ – караш, караш, и накрая – на сервиз. 😃
Велик народ – велик!
Робството за нищо го нямаме.
Боже, те Хемус не са построили…пак боксува и изостава, пак не строят, а са спрели, те Рила ще строят 😂😂😂
Рила щяла да свързва Хемус, Струма и Тракия. Хемус не е построена и Струма също 😅😅😅😅
Mihail Atanasov, господине, Вие от къде мислите, че ще вземем евровите банкноти? Не няма да ги напечатаме, не и в началото. Именно резервът ще бъде освободен като паричен обем в обръщение. Тъй като този резерв е равен на левовете в обръщение, практически нищо няма да се промени, освен цвета на банкнотите. От този момент нататък след вече отпадналият борд ще имаме действителна фискална система под наш си надзор. Но силата на валутата ни няма да зависи само от крехката ни икономика, а ще е гарантирана и от едни от най-богатите държави, ползващи евро.
Китай за тези пари направиха 300км.магистрала с 8 платна в една посока
Колко ще ни струва?
1.5 милиарда за магистрала – за 6 месеца караш по нея и после пак.
„Златни магистрали“ – караш, караш, и накрая – на сервиз. 😃
Велик народ – велик!
Робството за нищо го нямаме.
А кога ще бъде пусната обществената поръчка за магистрала Добруджа ?
Тиквата пак ще краде на едро
Все едно ше асфалтират със злато! 😂😂😂
Магистралата към космоса ли ще е е или ?
Ми как ще откраднат пари ,ако не сключват договори с ЕС…
Боже, те Хемус не са построили…пак боксува и изостава, пак не строят, а са спрели, те Рила ще строят 😂😂😂
Рила щяла да свързва Хемус, Струма и Тракия. Хемус не е построена и Струма също 😅😅😅😅
Бойко и Пеевски ли ще я строят?
Mario Manolski ,е кой друг?
Bozhana Georgieva ,може да се случи някакво чудо и някоя външна фирма да спечели конкурс или търг!
Mario Manolski ,кучето не пуска кокала.
✒️..А Боташ ще ни струва над 6 млрд ..де е Киро на кирия сами преценете !?
Mihail Ivanov не са загубеняци , знаят си те ще ушушкат милиончетата . Загубеняци сме ние
Вече готвят резерва на валутния борд за крадене, до половин годинка да е оправен.
Mihail Atanasov, господине, Вие от къде мислите, че ще вземем евровите банкноти? Не няма да ги напечатаме, не и в началото. Именно резервът ще бъде освободен като паричен обем в обръщение. Тъй като този резерв е равен на левовете в обръщение, практически нищо няма да се промени, освен цвета на банкнотите. От този момент нататък след вече отпадналият борд ще имаме действителна фискална система под наш си надзор. Но силата на валутата ни няма да зависи само от крехката ни икономика, а ще е гарантирана и от едни от най-богатите държави, ползващи евро.
Профил в анфас От никъде не трябва да ги вземаме, защото няма да приемаме никакво евро. Бягай тролчо!
Mihail Atanasov няма как да съм трол. Всички тролове са ваши, на Възраждане. Адекватността няма нужда от тролове.
Ако оди от Токио до Лондон,така да е …струва си…инак пак некой душманин нарочно е сБръкал при смятането
вЕрваме 🤡🤡🤡
Много си тъп Саше???:)
‘айде моля ви се цените, и в лева, и в евро, че да сме полит коректни, а!