Българка рекламира Лондон
Елина Стоянова и нейната българска книжарница в Уолтъмстоу
Кметът на Лондон Садик Кан избра красива нашенка за реклама на града. Елина Стоянова и нейната българска книжарница "Имало едно време" в квартал Уолтъмстоу в Лондон са българските участници във видеото, в което са показани европейци в Лондон и техните магазини.
През юли 2016 г. лондонският кмет Садик Кан започна кампания “Лондон е отворен”, която цели да представи Лондон като отворен за бизнес град. Кан е горд с това, че в Лондон живеят 1 милион граждани на ЕС и подкрепя втори референдум за Брекзит.
През октомври 2018 г. неговата кампания “Лондон е отворен” направи видео, показващо европейски предприемачи в Лондон и техните бизнеси, включително български. Посланието е, че въпреки Брекзит Лондон продължава да бъде най-доброто място в света за живеене, работа и посещение.
„Аз съм мечтател, идеалист. Радват ме неща като прегръдки, усмивки, жестове, топлещи разговори с хора, които дори и да срещаш за първи път в живота, ти носят пълноценност и усещаш със сърцето си. Обичам планината и свързаността на човека с природата. Вярвам, че хората сме тук за да си помагаме и създаваме добро", казва Елина пред електронното издание „Българи в Лондон“.
За Елина книжарницата е нейната материализирана мечта. Тя е и дом на всички българи, които изпитват наслада и жажда за разговори от типа на: последна прочетена книга, смисъла на живота, любима музика. Хора, които не се страхуват да споделят, да търсят себе си и духовните ценности. "Книжарницата за мен е необходимост от общочовешка потребност за общуване, душевен мир, духовна свързаност", казва още тя.