Филмът на екипа на Алексей Навални „Дворецът за Путин“ е гледан над 50 милиона пъти. Това съобщи прес-секретарят на политиката Кира Ярмиш, публикувайки екранна снимка на статистиката. Така разследване за двореца край Геленджик изпревари популярността на филма „Той не е Димон“, събрал почти 39 милиона гледания.
На 19 януари екипът на Алексей Навални пусна разследване за „двореца на Путин“ на брега на Черно море край Геленджик. Филмът показва, че дворецът принадлежи на кръга на президента на Русия.
В момента видеото продължава да държи първото място в тенденциите в YouTube.
След ареста на Алексей Навални руският сегмент на TikTok също бързо се политизира. Учениците се агитират да отидат на съботния митинг в защита на политика и срещу корупцията – видеоклиповете им с протестни хаштагове печелят десетки милиони гледания, посочва руската служба на BBC.