Ако няма чуваемост и конструктивен диалог, транспортните синдикати са готови да предприемат по-радикални мерки, включително пълно спиране на градския транспорт в София. Това заяви Александър Шопов, председател на Федерацията на транспортните синдикати към КНСБ.
„Още в първите срещи в Столичната община заявихме, че няма да допуснем отново символично увеличение. Днес не успяхме да намерим общ език, но разговорите продължават“, посочи Шопов.
- Реклама -
Той допълни, че протестна декларация вече е внесена в Министерството на финансите, като най-важният акцент в нея е финансовата част и необходимостта от реално увеличение на заплатите.
Според синдикатите, ръстът на субсидията за вътрешноградския транспорт с 17 млн. лв., предвиден в държавния бюджет, ще осигури увеличение от едва малко над 100 лева на служител. Това е недостатъчно, категоричен е профсъюзният лидер.
В знак на недоволство, служители в градския транспорт блокираха възлови кръстовища в столицата, като подчертаха, че търпението им е на изчерпване.
„Искаме решенията да се вземат на масата за преговори, но се наложи да стигнем дотук. Очакваме след Великден среща, на която всички страни да седнат и да търсят изход – не да се прехвърля отговорността“, подчерта Шопов.
Той припомни, че София внася най-много данъци и осигуровки в държавния бюджет, а неизпълнението на капиталовите разходи може да се използва като резерв за увеличаване на възнагражденията в сектора.
„Това бихме предложили, ако ни поканят на среща“, заключи той.
Ако няма чуваемост и конструктивен диалог, транспортните синдикати са готови да предприемат по-радикални мерки, включително пълно спиране на градския транспорт в София. Това заяви Александър Шопов, председател на Федерацията на транспортните синдикати към КНСБ.
„Още в първите срещи в Столичната община заявихме, че няма да допуснем отново символично увеличение. Днес не успяхме да намерим общ език, но разговорите продължават“, посочи Шопов.
- Реклама -
Той допълни, че протестна декларация вече е внесена в Министерството на финансите, като най-важният акцент в нея е финансовата част и необходимостта от реално увеличение на заплатите.
Според синдикатите, ръстът на субсидията за вътрешноградския транспорт с 17 млн. лв., предвиден в държавния бюджет, ще осигури увеличение от едва малко над 100 лева на служител. Това е недостатъчно, категоричен е профсъюзният лидер.
В знак на недоволство, служители в градския транспорт блокираха възлови кръстовища в столицата, като подчертаха, че търпението им е на изчерпване.
„Искаме решенията да се вземат на масата за преговори, но се наложи да стигнем дотук. Очакваме след Великден среща, на която всички страни да седнат и да търсят изход – не да се прехвърля отговорността“, подчерта Шопов.
Той припомни, че София внася най-много данъци и осигуровки в държавния бюджет, а неизпълнението на капиталовите разходи може да се използва като резерв за увеличаване на възнагражденията в сектора.
„Това бихме предложили, ако ни поканят на среща“, заключи той.
В студиото на "Честно казано" огорчението си от случай, свързан с "Белене" споделиха разследващият журналист Христо Христов и председателят на Организацията за българските турци...
Единственият човек, който обжалва процедурата по неизбирането на генерален директор на Българската национална телевизия (БНТ) от предишния състав на Съвета за електронни медии (СЕМ),...
„Предупредих, че това ще стане още преди две години“.
Това заяви Лъчезар Тасев — бивш офицер от научно-техническото разузнаване — в предаването „Честно казано“...
14 КОМЕНТАРА
Да остава! То като се избира някой, трябва и да се мисли!
Да остава! То като се избира някой, трябва и да се мисли!
Не се ли наплюскаха тия твари 4000лв заплати им плащаме
Е това е много жалко а хората са на вънка от Захарна фабрика вие на връх казвате е един рейс трамвай тролей да не се движи в София ало
Станислав Панев През 2024 им даде 15 процента
Krissii Sttoewaa
А какво да кажат хората от селата където изобщо няма транспорт ?
И те работят 👈
Аз съм ЗА… Въпреки,че ходя на работа с градския транспорт,пак съм ЗА това.
Боби.ваклинов.подкрепиям.искането
За..поколение.заплатив.грацки.транспорт. полицията.лекарите.медцинските.сестри.учителите.всички
Работници.всички.пенсионери
Борислав Ваклинов Купи си буквар! Резил!
Пари има само за депутатите и за далавери
По цял ден говорят по телефона ,каруцари
Инна Андреева , то това е наложително да стане.
Нямаше ли в България една обща транспортна стачка, след която се смени системата на управление на държавата 🤔🤔🤔
Mariya Cvetanova имаше
Mariya Cvetanova , имаше, 1992