Възможно е да има следвеликденски залежали промоции. Например, игри и томболи с изтекъл срок или комплекти от стоки, които се продават уж на по-ниска цена, но на практика не представляват по-изгодна сделка, отколкото ако си купите нещата поотделно. За това предупреди председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
Основно трябва да се внимава за това да не бъдем подведени от фалшиви промоции или прекалено изгодни на пръв поглед оферти, които да се окаже, че не са такива, посочи Маргаритов.
В следващите месеци комисията ще разгърне своята дейност в две основни направления. Едното е свързано с продължаващия контрол върху търговските обекти и различните кампании и промоции, които все още протичат там. Другото е по отношение на туристическите услуги.
През май ще бъдат проверени всички обекти, за които през изминалия период са установени нарушения или са били затворени поради липсата на категоризация. „Целта е да установим каква е готовността да започнат да приемат посетители при спазване на всички изисквания на закона”, съобщи Маргаритов. Той препоръча на потребителите да не се предоверяват на първата изглеждаща им много изгодна оферта за туристически пакет или празничен уикенд, а да извършат сравняване на повече предложения.
За летния сезон предстоят засилени проверки и виртуални приемни на най-комуникативните места в курортите за бърза връзка с екипи на КЗП.