Search Suggestions
      неделя, 17.11.24
      Search Suggestions

          ВЪВЕЖДАТ ТАКСИ ЗА ВСИЧКИ ТУРИСТИЧЕСКИ ОБЕКТИ

          Ще бъдат въведени такси за всички туристически обекти в България – това заяви Министърът на туризма Николина Ангелкова. Ангелкова и екип от заместник министри представиха постигнатите резултати на сегашната власт в 100-дневното управление на правителството до момента.
          С въвеждането на платения вход се цели облагородяване на обектите, като това ще стане с отнасяне на приходите за социализация и подобряване състоянието му, заяви още министърката.
          Промените, които въвежда новото министерство, са свързани с по-голяма външна реклама и маркетинг стратегии. Планът предвижда влагането на средства в чуждестранни медии, които да подпомогнат разпространяването на българските дестинации пред света. Това включва съвместна дейност със седем аташета от Европа – Германия, Русия, Румъния, Турция, Испания, Полша и Швеция.
          Ангелкова заяви още, че се работи с Министерство на външните работи по въвеждането на облекчения относно издаването на визи на летищата в страната.
          Сред нововъведенията на правителството в областта на туризма, е и създаването на електронен регистър за туристически атракции, в който до момента са включени над 180 общини. 2247 са териториите с природни и архитектурни обекти, въведени в системата до момента. От тях 1172 са поддържани от държавата и местното управление в градовете. Онлайн платформата ще улеснява идентифицирането на собствеността и тяхната достъпност, категорична беше Ангелкова.
          Бизнес проектите с частния сектор, свързани с рекламиране на обекти, които не са на държавна издръжка, ще се извършват поне половин година по-рано. Т.е маркетинг плановете за 2016 г. ще се дискутират през юни месец тази година.
          Ангелкова съобщи още, че се работи по изработването на дългоочакваното и коментирано туристическо лого на страната.
          По думи на министърката 93% от населението свързва България със символа на розата, а 83% – с морето. Изследването е проведено и в още 11 държави, като данните там сочат, че за най-голяма част от чуждестранните туристи, морето е основен белег на България.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          Сайтът е защитен от reCAPTCHA и Политиката за Поверителност и Общи Условия на Google са приложени.

          - Реклама -

          НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

          Зареждане...
          - Зов за Помощ - spot_img

          ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

          Search Suggestions
              Search Suggestions