Гледай
на живо

Къде е границата между информираност и лош вкус?

Коментар за рекламата за ранно родителство на фондация ДНК

Къде е границата между информираност и лош вкус? Реклама на организацията ДНК разбуни духовете тази седмица.Според организаторите кампанията е да мот... thumbnail text

Реклама на организацията ДНК разбуни духовете тази седмица.Според организаторите кампанията е да мотивира младите хора да станат родители без да отлагат момента, както и за да помогне на хората да вземат информирано решение за това какви рискове крие закъснялото родителство.

След като билбордовете заляха интернет и множество от хора изразиха мнението си в социалните мрежи. Мнозинството обаче определя кампанията като провал.

От ДНК излязоха с коментар, че тази реклама е била с цел да провокира, а не да обиди или дискриминира.