Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Проектите за пътища трябва да са публични, за да няма корупция

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Български организации в Сърбия алармират за риск от закриване заради застоя по Програмата за подкрепа на общностите зад граница

          Седем български културно-просветни сдружения в Сърбия изпратиха писмо чрез Посолството на Република България и Генералното консулство в страната, в което настояват за незабавни и...

          Васил Терзиев за отвода на съдиите по делото на Коцев: Това е поредната процедурна хватка

          Столичният кмет Васил Терзиев коментира пред "Евроком" казуса с даването на отвод на тримата апелативни съдии, които в утрешния ден трябваше да гледат мярката...

          Девети протест във Варна с искане за освобождаването на кмета Благомир Коцев

          Пред сградата на общината във Варна се проведе девета поредна протестна демонстрация с искане за освобождаването на кмета Благомир Коцев, предаде кореспондентът на БГНЕС. Десетки...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions