Поправките в Закона за движение по пътищата преминаха на първо четене в парламентарната комисия по транспорт. Едно от основните предложения предвижда намаляване на максимално разрешената скорост по магистралите от 140 на 130 км/ч.
Освен това депутатите гласуваха разширяване на достъпа на пътната полиция до общинските камери, което ще даде възможност за по-ефективен контрол върху нарушенията на пътя.
Транспортният министър Гроздан Караджов коментира, че промените целят „затягане на дисциплината“:
„Време е. Тези камери са също на държавни органи, могат да бъдат сертифицирани и използвани като доказателствено средство – както в съда, така и пред органите, които налагат санкции.“
Министърът поясни, че се предлага разширение на правомощията не само за МВР, но и за общинските органи, когато кметовете са ги упълномощили да следят спазването на правилата за движение.
Поправките в Закона за движение по пътищата преминаха на първо четене в парламентарната комисия по транспорт. Едно от основните предложения предвижда намаляване на максимално разрешената скорост по магистралите от 140 на 130 км/ч.
Освен това депутатите гласуваха разширяване на достъпа на пътната полиция до общинските камери, което ще даде възможност за по-ефективен контрол върху нарушенията на пътя.
Транспортният министър Гроздан Караджов коментира, че промените целят „затягане на дисциплината“:
„Време е. Тези камери са също на държавни органи, могат да бъдат сертифицирани и използвани като доказателствено средство – както в съда, така и пред органите, които налагат санкции.“
Министърът поясни, че се предлага разширение на правомощията не само за МВР, но и за общинските органи, когато кметовете са ги упълномощили да следят спазването на правилата за движение.
Министерският съвет внесе официално предложение до Народното събрание за ратифициране на двустранното споразумение между България и Република Северна Македония, касаещо изграждането на трансграничния железопътен тунел.
„Демокрацията изисква умението да се чува и различното мнение, дори когато то не ни харесва, защото така се съхранява изборът, който България е направила преди повече от три десетилетия – пътя на демократичното правово устройство“, заяви Желязков.
Тия тъпанари само се чудят какви забрани да измислят и от къде да лапат
В България магистрали НЯМА‼️‼️‼️
Пътища с дупки – има, но магистрали НЕ!!!