Search Suggestions
      понеделник, 15.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Японски производител на кисело мляко патентова бранда Bulgaria

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Служители от публичната администрация в Румъния излязоха на протест

          Хиляди работещи в държавната администрация от Букурещ, Ковасна, Харгита, Клуж, Констанца, Крайова, Тимишоара, Васлуй, Колонещи и други региони на Румъния излизат на протест и...

          ЕС следи учението „Запад“ в Беларус, готви нов пакет санкции срещу Русия

          Това заяви днес говорител на ЕК на редовен брифинг в Брюксел

          Заради дроновете над Полша и Румъния: МВнР извика по спешност посланика на Русия

          Посланикът на Руската федерация в София Елеонора Митрофанова бе извикана в Министерството на външните работи (МВнР) във връзка с умишленото навлизане на руски военни...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions