Search Suggestions
      вторник, 16.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Японски производител на кисело мляко патентова бранда Bulgaria

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ЕС се отказва от пълното преминаване към електромобили до 2035 г. заради кризата в сектора

          Европейският съюз преразгледа намерението си да задължи автомобилните производители да преминат изцяло към електрически превозни средства до 2035 г. Тази цел бе една от...

          Над 21 години затвор за шофьора, ранил 134 души на шампионския парад на Ливърпул

          Шофьорът, отговорен за нараняването на 134 души по време на шампионския парад на Ливърпул, бе осъден на 21 години и 6 месеца лишаване от...

          Росен Желязков от Хелзинки: Повишаването на сигурността на Източния фланг е ключов приоритет

          Държавите членки на Европейския съюз от Източния фланг задълбочават сътрудничеството си в критичен момент за сигурността на континента. Това стана ясно от изявлението на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions