Search Suggestions
      събота, 22.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Японски производител на кисело мляко патентова бранда Bulgaria

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          Наименованието „България” е патентовано като търговска марка от японската корпорация Meiji Holdings за киселото мляко, което се продава в Япония, Китай, Сингапур и Тайланд, писа сп. The Economist.

          - Реклама -

          Компанията е получила права върху името на страната ни още през 1971 г. А от 1973 г. произвежда Meiji Bulgaria Yoghurt. От 2013 г. компанията предлага българско кисело мляко и в Тайланд, а от 2014 г. – също в Китай и Сингапур.

          “С японската компания имаме сключен лицензионен договор, с който ние им предоставяме стартерни култури и ноу-хау за производство на българско кисело мляко“, поясниха от държавния производител “Ел Би Булгарикум“.

          Корпорацията от Япония не крие, че марката “България“ е направила продуктите й бестселър.

          В Япония българското кисело мляко на Meiji е по-известен бранд от тези на Coca-Cola или Danone. “A 57,5% от японците асоциират България с киселото мляко”, обяви президентът на компанията Кадзуо Кавамура на среща с тогавашния министър на икономиката Божидар Лукарски на 8 април 2015 г.

          Последното регламентиране на правата над думата “България“ за азиатския пазар е с решение на правителството “Станишев“ от 9 ноември 2006 г.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Киев се готви за най-тежката военна зима под руски удари и енергийни сривове

          След залез украинската столица потъва в тъмнина – улици без осветление, силуети в движение и редки проблясъци от светещи нашийници на кучета. Докато Украйна...

          Лукашенко помилва 31 украинци по споразумение със САЩ

          Проруската Беларус е помилвала 31 украински граждани в рамките на споразумение между президента Александър Лукашенко и текущия президент на Америка Доналд Тръмп. Говорителката на Лукашенко...

          Лидерите на ЕС се събират спешно в Йоханесбург заради ситуацията в Украйна

          Председателката на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен и председателят на Европейския съвет Антониу Коща обявиха, че утре ще се проведе среща на лидерите...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions