„Всички протоколи, които „Монтажи“ е извършил, ДКК е платил. Имаме страхотни специалисти, които влязоха във всеки документ и достигнаха до тези факти. ДКК има собствен управленчески борд, а „Монтажи“ трябва да се отчита на ДКК, а не на ниво министър. „Автомагистрали“ и ДКК имат един и същи дизайн – дори и да искам да сменя управителя, не мога да го направи, може да го направи единствено ДКК, а Компанията може да бъде променена само с конкурс. Изпратих писмо с въпроси, след като не ми вдигна телефона.“, заяви Кирил Петков.
- Реклама -
„Рискът от корупция е огормен, когато цената е 5 пъти над пазарната. На 31 декември са предадени и трите язовири и от тогава те нямат право да имат вода в тях, те трябва да се отичат непрекъснато. До края на седмицата ще имам яснота, защо това не се е случило в рамките на 6 месеца. Още в неделя се опитах да се свържа с управителите на „Монтажи“, писах и смс, но така и не получих отговор. Идеята е язовирите да заработят и цените да са нормални, всичко ще има смисъл, ако останалите 400 язовири заработят както трябва. За останалите средства искам да знам кои са най-опасните язовири, а как могат да се харчат парите най-ефективно.“, завърши икономическият министър.
„Всички протоколи, които „Монтажи“ е извършил, ДКК е платил. Имаме страхотни специалисти, които влязоха във всеки документ и достигнаха до тези факти. ДКК има собствен управленчески борд, а „Монтажи“ трябва да се отчита на ДКК, а не на ниво министър. „Автомагистрали“ и ДКК имат един и същи дизайн – дори и да искам да сменя управителя, не мога да го направи, може да го направи единствено ДКК, а Компанията може да бъде променена само с конкурс. Изпратих писмо с въпроси, след като не ми вдигна телефона.“, заяви Кирил Петков.
- Реклама -
„Рискът от корупция е огормен, когато цената е 5 пъти над пазарната. На 31 декември са предадени и трите язовири и от тогава те нямат право да имат вода в тях, те трябва да се отичат непрекъснато. До края на седмицата ще имам яснота, защо това не се е случило в рамките на 6 месеца. Още в неделя се опитах да се свържа с управителите на „Монтажи“, писах и смс, но така и не получих отговор. Идеята е язовирите да заработят и цените да са нормални, всичко ще има смисъл, ако останалите 400 язовири заработят както трябва. За останалите средства искам да знам кои са най-опасните язовири, а как могат да се харчат парите най-ефективно.“, завърши икономическият министър.