„Аз като всички останали българи виждам състоянието на пътищата в страната, а то е ужасно, но това е наследството, което получаваме и трябва да се справим с него“, това заяви Министърът на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов пред NOVA.
- Реклама -
„Да, разбира се. Остава 2027 г. Това е обусловено както с въпросите с проектирането на последните участъци, така и с отчуждителни процедури по последните два участъка“, заяви той.
По думите му до 2025-2026-та г. трасето трябва да е готово до Велико Търоново.
Караджов подчерта, че това е свързано с ин-хаус процедурите сключени от предишното правителство на Бойко Борисов.
„Не можете да кажете, че един лек автомобил въздейства повече върху пътя от един 40-тонен камион. В цяла Европа е така. 2/3 от парите за подръжка на пътищата се плащата от тежкотоварните камиони и превозвачите, а 1/3 от водачите на МПС“, заяви той относно новите ТОЛ такси.
„Аз като всички останали българи виждам състоянието на пътищата в страната, а то е ужасно, но това е наследството, което получаваме и трябва да се справим с него“, това заяви Министърът на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов пред NOVA.
- Реклама -
„Да, разбира се. Остава 2027 г. Това е обусловено както с въпросите с проектирането на последните участъци, така и с отчуждителни процедури по последните два участъка“, заяви той.
По думите му до 2025-2026-та г. трасето трябва да е готово до Велико Търоново.
Караджов подчерта, че това е свързано с ин-хаус процедурите сключени от предишното правителство на Бойко Борисов.
„Не можете да кажете, че един лек автомобил въздейства повече върху пътя от един 40-тонен камион. В цяла Европа е така. 2/3 от парите за подръжка на пътищата се плащата от тежкотоварните камиони и превозвачите, а 1/3 от водачите на МПС“, заяви той относно новите ТОЛ такси.