За втора поредна година имаме повече чуждестранни туристи, отколкото жители на страната, това съобщи министъра на туризма Николина Ангелкова.
- Реклама -
През изминалата година страната ни са посетили 9 милиона и 200 хиляди чуждестранни туристи, което по думите на министър Ангелкова отчита 5 процентов ръст спрямо българските туристи, избрали да посетят местни курорти. 7 милиарда и 200 милиона лева, пък са влезли в държавата от туризъм през изминалата година.Най-голям брой чужденци са предпочели България за почивка през летните месеци.
От министерството на туризма имат основната цел България да стане целогодишна туристическа дестинация. Идеята е да се развиват места като Лещен, Баните – Смолянско, Златоград, Белоградчик, резервата „Сребърна“ и Силистра, които са малко познати дестинации.
„Ще акцентираме на вътрешния туризъм, на инвестиционните турове и ще се ползват възможностите за конгресен туризъм през 2019 г“, уточни министър Ангелкова.
На 30-31 май в Слънчев бряг ще се състои голям международен инвестиционен форум с представители на всички големи международни брандове, за да се насочи вниманието им към нашата страна.
Съвсем скоро в рекламен клип боксьорът Кубрат Пулев призова да пътуваме из родината. Предстои в тази роля да видим и много други популярни българи. Те ще са част от кампанията за популяризиране на България като туристическа дестинация, поясни министърът на туризма.
За втора поредна година имаме повече чуждестранни туристи, отколкото жители на страната, това съобщи министъра на туризма Николина Ангелкова.
- Реклама -
През изминалата година страната ни са посетили 9 милиона и 200 хиляди чуждестранни туристи, което по думите на министър Ангелкова отчита 5 процентов ръст спрямо българските туристи, избрали да посетят местни курорти. 7 милиарда и 200 милиона лева, пък са влезли в държавата от туризъм през изминалата година.Най-голям брой чужденци са предпочели България за почивка през летните месеци.
От министерството на туризма имат основната цел България да стане целогодишна туристическа дестинация. Идеята е да се развиват места като Лещен, Баните – Смолянско, Златоград, Белоградчик, резервата „Сребърна“ и Силистра, които са малко познати дестинации.
„Ще акцентираме на вътрешния туризъм, на инвестиционните турове и ще се ползват възможностите за конгресен туризъм през 2019 г“, уточни министър Ангелкова.
На 30-31 май в Слънчев бряг ще се състои голям международен инвестиционен форум с представители на всички големи международни брандове, за да се насочи вниманието им към нашата страна.
Съвсем скоро в рекламен клип боксьорът Кубрат Пулев призова да пътуваме из родината. Предстои в тази роля да видим и много други популярни българи. Те ще са част от кампанията за популяризиране на България като туристическа дестинация, поясни министърът на туризма.