„Това, че участъкът, където се случи трагедията с автобуса на „Струма“, няма акт 16, не прави отсечката по-опасна.“ Това обясни пред Би Ти Ви Румен Йовчев, който е бивш председател на Управителния съвет на Българската браншова камара „Пътища“.
- Реклама -
При катастрофата с македонския автобус на „Струма“ загинаха 45 души, от които 12 са деца.
Той добави, че това означава, че не е завършена отчуждителната процедура, като Проходът на републиката също няма акт 16 по подобни причини.
Според него обектът е проектиран и изпълнен със съответните качества.
„Имало много криви и завои, това е клотоидно трасе, което е най-модерното при строителство на магистрали. Една след друга следват кривите, за да има разнообразие за шофьора и да се намали опасността от заспиване“, каза още експертът.
„Това, че участъкът, където се случи трагедията с автобуса на „Струма“, няма акт 16, не прави отсечката по-опасна.“ Това обясни пред Би Ти Ви Румен Йовчев, който е бивш председател на Управителния съвет на Българската браншова камара „Пътища“.
- Реклама -
При катастрофата с македонския автобус на „Струма“ загинаха 45 души, от които 12 са деца.
Той добави, че това означава, че не е завършена отчуждителната процедура, като Проходът на републиката също няма акт 16 по подобни причини.
Според него обектът е проектиран и изпълнен със съответните качества.
„Имало много криви и завои, това е клотоидно трасе, което е най-модерното при строителство на магистрали. Една след друга следват кривите, за да има разнообразие за шофьора и да се намали опасността от заспиване“, каза още експертът.