Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Продължават опитите за измама от името на НЗОК

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Елена Балтаджиева: Трябва да търсим във всичко положителното

          "Хубаво е във всяко нещо да търсим положителното и взаимно да правим компромиси. Компромиси не се правят лесно. В работата трудно става, но в...

          Адв. Методи Лалов: Не може да ръкопляскаме на ПП, когато са радикални, а да упрекваме БОЕЦ в същото

          "Не може да ръкопляскаме на ПП, когато са радикални, а да упрекваме БОЕЦ в същото. Или действаш принципно и действаш последователно, или...

          Адв. Методи Лалов: Този петък аз ще бъда мишената на всички въпроси на гражданите

          "Адв. Методи Лалов: Този петък аз ще бъда мишената на всички въпроси на гражданите." Това каза адвокат Методи Лалов, който беше гост в предаването "Делници"...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions