Search Suggestions
      петък, 07.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Продължават опитите за измама от името на НЗОК

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ИЗВЪНРЕДНО: Кола с мигранти падна в езеро в Бургаско след гонка, има много загинали

          Шестима мигранти са загинали, след като автомобилът, в който са пътували, се е преобърнал и паднал в езерото Вая край Бургас. Инцидентът е станал...

          Желязков и Зеленски обсъдиха енергийната сигурност

          Енергийната сигурност в региона и възможностите за засилване на сътрудничеството в тази област обсъдиха министър-председателят Росен Желязков и президентът на Украйна Володимир Зеленски. Двамата...

          Радостин Василев: Ще сезираме САЩ, че Борисов е откраднал няколко милиарда

          "Ще сезираме САЩ, че Борисов е откраднал няколко милиарда." Това каза председателят на ПП МЕЧ Радостин Василев, който беше гост в предаването "Делници" с водещ...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions