Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Продължават опитите за измама от името на НЗОК

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          Продължават опитите за измами от името на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), информираха от пресцентъра на институцията. В НЗОК са постъпили множество сигнали от граждани за получени SMS-съобщения, изпратени уж от името на касата.

          - Реклама -

          Текстовете „уведомяват“ за готовност за връщане на средства. От НЗОК предупреждават, че това са фалшиви съобщения, които обикновено изискват действие от потребителя, при което се активира кибератака към неговото устройство.

          От касата напомнят, че не изпращат уведомления за дължими пари или суми за възстановяване, както и за данни, свързани със здравноосигурителния статус или друга лична информация.

          НЗОК използва съобщения само за уведомяване на пациентите относно статуса на техните протоколи за предписване на лекарства, заплащани от касата или от районните структури, както и за решения на Лекарска консултативна комисия, свързани с помощни средства, ремонти и одобрения по подадени заявления.

          При получаване на подозрителни съобщения гражданите могат да подават сигнал до НЗОК на телефон 0800 14 800, както и да информират органите на МВР.

          През август от институцията също съобщиха за увеличен брой сигнали за получаване на фалшиви имейли, изпратени от името на НЗОК.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Макрон ще оспорва в САЩ твърденията, че съпругата му е родена мъж

          Френският президент Еманюел Макрон и съпругата му Брижит планират да представят научни доказателства пред съд в САЩ, за да оборят твърденията, че г-жа Макрон...

          Искрен Арабаджиев: Искахме да изкараме Пеевски и Борисов от комфортната им зона

          "Искахме да изкараме Пеевски и Борисов от комфорта да влизат в НС с колите си." Това каза депутатът от "Продължаваме промяната-Демократична България" Искрен Арабадижиев, който...

          Община Брезник получи 13 176 л вода от държавния резерв

          Агенция „Държавен резерв и военновременни запаси“ е подсигурила и предоставила 13 176 литра бутилирана вода за питейни потребности на Община Брезник. Доставянето е реализирано след...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions