„Румен Марков: Предвидили семе изграждането на голям завод за стомана в Южна България.“
Това каза експертът по пътно строителство Румен Марков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
- Реклама -
Експертът обясни, че екипът му започва да работи за изграждане на инфраструктура, която да обслужва този завод.
„Проектите, които в момента разработваме и са почти готови, са за високоскоростни железопътни линии. Едната железопътна линия е София-Варна с разклонение Русе-Букурещ. Другата е София-Солун“, посочи още гостът.
Гостът посочи, че влаковете по линията София-Варна ще се движат със скорост от 250 км/ч.
„Румен Марков: Предвидили семе изграждането на голям завод за стомана в Южна България.“
Това каза експертът по пътно строителство Румен Марков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
- Реклама -
Експертът обясни, че екипът му започва да работи за изграждане на инфраструктура, която да обслужва този завод.
„Проектите, които в момента разработваме и са почти готови, са за високоскоростни железопътни линии. Едната железопътна линия е София-Варна с разклонение Русе-Букурещ. Другата е София-Солун“, посочи още гостът.
Гостът посочи, че влаковете по линията София-Варна ще се движат със скорост от 250 км/ч.
Столичната община е осъдена с окончателно решение да премести трамвайното трасе, преминаващо по локалното платно на бул. „Ген. М. Скобелев“ в участъка между бул....
Може би следващият век
Аа Не се качвам Повече на влак 🚆 тогава вози се ти
Да когато се изгради нова……инфраструктура