Има координиране за овладяването на българската храна и оттам за контролиране на вота.
- Реклама -
Това мнение изказа пред БНР бившият заместник-министър на земеделието Иван Христанов, лидер на партия „Единения“.
„Има координиране между законопроекта на Министерството на земеделието и предложението на Делян Пеевски за магазини в пощите. Задавам си въпросът да не би някой да се опитва да сложи контрол на дистрибуцията и търговията с храни и за какво му е този контрол. Да не би по същия начин, по който сложи ръка на дистрибуцията на медии преди 10-15 години, контрол върху прокуратурата, върху ръководните етажи на службите и на МВР. Започвам да си мисля, че това е крайната цел – овладяването на българската храна и оттам вече е много лесно да бъдат контролирани изборите. Защото, ако пощата в село Изгрев продава храна, всички всеки ден се отчитат в пощата и винаги можеш да направиш една схемичка, такива бяха разкривани по време на изборите, с безплатни пакети храна или т.нар. кафе за 200 лева. Този модел веднага заработва и става инструмент за купуване на избори“.
Има координиране за овладяването на българската храна и оттам за контролиране на вота.
- Реклама -
Това мнение изказа пред БНР бившият заместник-министър на земеделието Иван Христанов, лидер на партия „Единения“.
„Има координиране между законопроекта на Министерството на земеделието и предложението на Делян Пеевски за магазини в пощите. Задавам си въпросът да не би някой да се опитва да сложи контрол на дистрибуцията и търговията с храни и за какво му е този контрол. Да не би по същия начин, по който сложи ръка на дистрибуцията на медии преди 10-15 години, контрол върху прокуратурата, върху ръководните етажи на службите и на МВР. Започвам да си мисля, че това е крайната цел – овладяването на българската храна и оттам вече е много лесно да бъдат контролирани изборите. Защото, ако пощата в село Изгрев продава храна, всички всеки ден се отчитат в пощата и винаги можеш да направиш една схемичка, такива бяха разкривани по време на изборите, с безплатни пакети храна или т.нар. кафе за 200 лева. Този модел веднага заработва и става инструмент за купуване на избори“.