Днес официално ще бъде открита автомагистрала „Европа“ – първата у нас, която свързва две граници и е част от Трансевропейската транспортна мрежа.
- Реклама -
Магистралата е с дължина 63 км. Започва от граничен пункт Калотина на границата със Сърбия и достига до Северната скоростна тангента в София, откъдето трафикът се разпределя към АМ „Хемус“ и АМ „Тракия“.
Според регионалния министър Иван Иванов, с въвеждането в експлоатация се осигурява пълна свързаност от турската до сръбската граница, което ще облекчи автомобилния и тежкотоварния трафик:
„И тази, и АМ „Хемус“, и „Струма“ станаха жертва на политическо безвремие. Когато имаме редовна власт, проектите вървят с необходимата скорост“, коментира той пред БНТ.
Какво следва по големите инфраструктурни проекти
АМ „Хемус“: Последните дейности по лот 1 трябва да приключат до края на септември, а цялата магистрала се планира да бъде готова до 2029–2030 г.
АМ „Струма“: През октомври започва строителството на обхода на Кресна. Целта е до 2031 г. да бъде изградено едното платно в най-проблемния участък между Симитли и Кресна.
След ГКПП „Калотина“ трасето продължава по автомагистрала А4 към сръбския град Ниш. Строителството е финансирано със средства от държавния бюджет и европейски фондове.
Днес официално ще бъде открита автомагистрала „Европа“ – първата у нас, която свързва две граници и е част от Трансевропейската транспортна мрежа.
- Реклама -
Магистралата е с дължина 63 км. Започва от граничен пункт Калотина на границата със Сърбия и достига до Северната скоростна тангента в София, откъдето трафикът се разпределя към АМ „Хемус“ и АМ „Тракия“.
Според регионалния министър Иван Иванов, с въвеждането в експлоатация се осигурява пълна свързаност от турската до сръбската граница, което ще облекчи автомобилния и тежкотоварния трафик:
„И тази, и АМ „Хемус“, и „Струма“ станаха жертва на политическо безвремие. Когато имаме редовна власт, проектите вървят с необходимата скорост“, коментира той пред БНТ.
Какво следва по големите инфраструктурни проекти
АМ „Хемус“: Последните дейности по лот 1 трябва да приключат до края на септември, а цялата магистрала се планира да бъде готова до 2029–2030 г.
АМ „Струма“: През октомври започва строителството на обхода на Кресна. Целта е до 2031 г. да бъде изградено едното платно в най-проблемния участък между Симитли и Кресна.
След ГКПП „Калотина“ трасето продължава по автомагистрала А4 към сръбския град Ниш. Строителството е финансирано със средства от държавния бюджет и европейски фондове.
Турските власти са предотвратили опит за нелегален трафик на голямо количество наркотични вещества с крайна дестинация България. На митническия пункт „Гюрбулак“, разположен на границата...
Митнически служители на пункт „Капитан Андреево“ предотвратиха опит за незаконен внос на благородни метали на значителна стойност. При инспекция на лек автомобил, влизащ в...
Протестната вълна в страната не стихва, а претърпява еволюция в по-устойчива форма на гражданско недоволство. Тази теза изрази в ефира на предаването „Панорама“ Божидар...
5 КОМЕНТАРА
До ремонта от следващата седмица…🤔🤔🤔….Магистралите на Тулупа…
До ремонта от следващата седмица…🤔🤔🤔….Магистралите на Тулупа…
Емилия Иванова Гледай си пияниците , а за Борисов не мисли. На малкият му пръст, капка вода не можеш да му капнеш!!
Скоро и Хемус. Има няма 50 години 😎
Няма да кара много,до ремонта
За 13 години 60 км. 😀