Search Suggestions
      сряда, 24.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Министерство на туризма: Обсъжда се подновяването на мярката „35 евро на седалка“

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Бъдни вечер: Традиции и обичаи в България

          На 24 декември се събираме за Бъдни вечер, наричана още Суха Коледа, Малка Коледа, Крачун, Детешка Коледа, Мали Божич или Наядка. Това е един...

          Доц. Наталия Киселова: Политическо лицемерие е да се твърди, че има още възможности за отлагане на еврото

          "Политическо лицемерие е да се твърди, че има още възможности за отлагане на приемането на еврото. Времето, до което беше възможно да се проведе...

          Проф. Румен Гечев: Влизането в еврозоната е една от причините за високата инфлация у нас

          "Това, което се случва през последните години и месеци е, че Европа се самоубива икономически и така разчиства терена за големите американски фирми. Това каза...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions