Search Suggestions
      неделя, 06.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Министерство на туризма: Обсъжда се подновяването на мярката „35 евро на седалка“

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Джартов: През последните дни възникват между 150 и 200 пожара

          „През последните дни броят на пожарите, които възникват всеки ден, е между 150 и 200, което налага да сме с повишено внимание. Обичайно е...

          Рая Назарян: Толкова фрагментиран парламент не сме имали досега

          „И в трите вота на недоверие, които минаха, четвърти чакаме, а има заявка и за пети, чухме само обиди, клевети, липсваше политическо говорене и...

          Кола се заби в заведение в Разград, трима загинаха

          Трима души загинаха снощи в Разград, след като автомобил, управляван от 19-годишен младеж, се вряза в заведение на ул. „Грънчарска“, съобщава Нова тв. Жертвите са...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions