Search Suggestions
      неделя, 11.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Министерство на туризма: Обсъжда се подновяването на мярката „35 евро на седалка“

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          Вчера и днес в Министерство на туризма, по покана на министъра на туризма, се проведоха неформални срещи с представителите на туристическия бизнес у нас. 

          - Реклама -

          На срещата се обсъди модела на гаранционния фонд, помощите по мярката 60/40, както и 35-те евро на всяка заета седалка в чартърен полет до България, която към момента е спряна. Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че ще се положат всички усилия за повторно стартиране на мярката, като се очаква до края на този месец внесените законопроекти в Народното събрание да бъдат приети и да се стартира в най-кратки срокове изплащането на обещаните помощи.

          От своя страна представителите на бранша споделиха притесненията си относно несигурността и непредвидимостта в държавата. Изразиха становището си, че заповедите, които се издават от министъра на здравеопазването, във връзка с рестрикции, свързани с пандемичната обстановка, следва задължително да са с достатъчен срок за привеждане в изпълнение. Когато срокът е в последния момент, без гратисен период, се повлиява изключително негативно върху бранша. Тази несигурност от една страна има негативен ефект върху имиджа на страната и от друга води до сериозни финансови загуби. Част от проблемите за решаване са и липсата или лошото качество на инфраструктурата, утежнения визов режим, представителството извън страната.

          Министър Проданов заяви, че е важно за сектора да бъде обединен, защото така и той и браншът ще бъдат по–силни и авторитетни и ще се постигнат по-лесно общите цели. В тази връзка, от особено значение е решенията да се взимат на общи форуми и да се подкрепят от всички. За министерството е важно да има ясна представа къде и как може да помогне, като помощта трябва да се фокусира върху наистина значими проблеми за бизнеса. Прие се да бъде организирана малка работна група с представители на сектора и на министерството, за да може да се решават по-бързо и качествено проблемите. Страните се обединиха рекламата на България де бъде съобразена с нуждите на пазара и мнението на сектора.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Радев: Докато все чакаме някой отвън да ни оцени, нека не забравяме, че България е била сред водещите в културното развитие на Европа и...

          Във време, когато все чакаме някой отвън да ни оцени и признае, нека не забравяме, че много преди на картата на Европа да се...

          Киселова: Щастлива съм, че българите в Унгария са сплотени и продължават да пазят и предават на младите обичта си към Родината, българския език и...

          Щастлива съм, че българите в Унгария са сплотени и продължават да пазят и предават на младите обичта си към Родината, българския език и традиции....

          Томислав Дончев: Референдумът е инвестиция в разделението на България

          Всички авторитетни юристи са се произнесли категорично, че предложението за референдум за еврото противоречи на Конституцията. Имаше и решение на Конституционния съд в тази...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions