Search Suggestions
      вторник, 23.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Нанков нападна Комитова във Фейсбук: Дълго време мълчах

          Дълго време мълчах и гледах действията на наследниците ни в МРРБ. Много неистини се изговориха, много манипулации бяха пуснати в обращение – времето ще покаже кой крив, кой прав, е написал във фейсбук профила си бившият зам.-регионален министър Николай Нанков.

          - Реклама -

          Но министър, който сам гордо казва че познава инвестиционния процес от А до Я, да отиде на работна площадка и да я представи за трасе на магистрала „Хемус“ – ето това вече е върха!

          Това е място за съхранение на строителна техника, терен от 12 декара, нает от частно лице, с негово съгласие е отнет хумусният слой – за да може тежката строителна техника да стъпи стабилно и да не потъва. Чака се разрешение за строеж от МРРБ и е направена организация за мобилизация. Това е. Ако си бяха направили труда да видят парцеларния план, щяха да разберат, че на това място няма как да има строителство, защото е извън бъдещото трасе на „Хемус“. С преведения аванс в момента се произвеждат бетонови изделия, добиват се инертни материали и пр. дейности, които предшестват самото извършване на строително-монтажни работи (за чието реално стартиране е необходимо строително разрешение).

          Моите уважения към архитект Комитова, но ако искаше да види как се строи, да беше отишла на участъци 1, 2 и 3. В участък 6 вървят подготвителни дейности – не се строи, защото се бавят процедурите от дирекцията на протестиращия бивш зам.-министър Тодор Стоянов – вместо да работи и да напредва „Хемус“, той ходи на протести.

          Явно на новата власт аутобанът на Северна България не й е приоритет и с всичките си действия ще доведе до спиране на строителството му. Бяхме поели ангажимент към хората, че „Хемус“ ще е готова през 2024 г. Вече е ясно от действията и бездействието им, че няма да е готова в този срок. 

          Дълго време мълчах и гледах действията на наследниците ни в МРРБ. Много неистини се изговориха, много манипулации бяха пуснати в обращение – времето ще покаже кой крив, кой прав, е написал във фейсбук профила си бившият зам.-регионален министър Николай Нанков.

          - Реклама -

          Но министър, който сам гордо казва че познава инвестиционния процес от А до Я, да отиде на работна площадка и да я представи за трасе на магистрала „Хемус“ – ето това вече е върха!

          Това е място за съхранение на строителна техника, терен от 12 декара, нает от частно лице, с негово съгласие е отнет хумусният слой – за да може тежката строителна техника да стъпи стабилно и да не потъва. Чака се разрешение за строеж от МРРБ и е направена организация за мобилизация. Това е. Ако си бяха направили труда да видят парцеларния план, щяха да разберат, че на това място няма как да има строителство, защото е извън бъдещото трасе на „Хемус“. С преведения аванс в момента се произвеждат бетонови изделия, добиват се инертни материали и пр. дейности, които предшестват самото извършване на строително-монтажни работи (за чието реално стартиране е необходимо строително разрешение).

          Моите уважения към архитект Комитова, но ако искаше да види как се строи, да беше отишла на участъци 1, 2 и 3. В участък 6 вървят подготвителни дейности – не се строи, защото се бавят процедурите от дирекцията на протестиращия бивш зам.-министър Тодор Стоянов – вместо да работи и да напредва „Хемус“, той ходи на протести.

          Явно на новата власт аутобанът на Северна България не й е приоритет и с всичките си действия ще доведе до спиране на строителството му. Бяхме поели ангажимент към хората, че „Хемус“ ще е готова през 2024 г. Вече е ясно от действията и бездействието им, че няма да е готова в този срок. 

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Нормално е движението на „Кулата“, какво да очакваме за Коледа?

          Движението през граничен пункт "Кулата-Промахон" се осъществява нормално и в двете посоки, без блокади за тежкотоварни камиони. Няма опашки, а в района на пункта...

          Новите промени в Наредбата за електронен подпис

          Министерският съвет прие Постановление за изменение и допълнение на Наредбата за удостоверенията за електронен подпис в администрациите (НУЕПА).

          България получава одобрение за 1,465 млрд. евро от ЕК по Националния план за възстановяване и устойчивост

          На 22 декември Европейската комисия официално одобри частично плащане на България по Националния план за възстановяване и устойчивост на стойност 1,465

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions