Граждани протестират пред сградата на Столичната община в защита на нощния транспорт в София.
- Реклама -
С плакати, гласящи: „София се нуждае от нощен градски транспорт“, „Ще стъпчете ли над 10 000 мнения“, „София не си ляга в 12 ч.“, „Искаме да подобрявате живота на софиянци, а не да го закривате“, „Имам нужда от безопасен транспорт“ – на „Московска“ 33 в 9.00 часа сутринта се събраха предимно млади хора. Според тях обществената услуга не е равна бизнес печалба.
Протестът им е провокиран от решението на Столичния общински съвет, взето в средата на януари, за спиране на две от четирите линии на нощния градски транспорт в София – №3 и №4. Останалите две линии – №1 и №2 – се движат само в петък и събота.
„Нощният транспорт е важна услуга, която осигурява безопасно и достъпно придвижване в нощните часове“
В допълнение, те заявяват, че липсата на нощна линия до Летище София създава сериозни неудобства за пътниците, пристигащи или заминаващи в късните или ранни часове.
„Много европейски столици предлагат денонощен транспорт до основните си летища, което улеснява както местните жители, така и туристите“
, казват още протестиращите, давайки пример с редица европейски столици като Париж, Атина, Букурещ, Амстердам и Берлин.
В подкрепа на протеста си, гражданите са направили онлайн подписка за запазване на нощния градски транспорт в София, която към днешна дата – 13 февруари, е подписана от повече от 11 100 души.
Граждани протестират пред сградата на Столичната община в защита на нощния транспорт в София.
- Реклама -
С плакати, гласящи: „София се нуждае от нощен градски транспорт“, „Ще стъпчете ли над 10 000 мнения“, „София не си ляга в 12 ч.“, „Искаме да подобрявате живота на софиянци, а не да го закривате“, „Имам нужда от безопасен транспорт“ – на „Московска“ 33 в 9.00 часа сутринта се събраха предимно млади хора. Според тях обществената услуга не е равна бизнес печалба.
Протестът им е провокиран от решението на Столичния общински съвет, взето в средата на януари, за спиране на две от четирите линии на нощния градски транспорт в София – №3 и №4. Останалите две линии – №1 и №2 – се движат само в петък и събота.
„Нощният транспорт е важна услуга, която осигурява безопасно и достъпно придвижване в нощните часове“
В допълнение, те заявяват, че липсата на нощна линия до Летище София създава сериозни неудобства за пътниците, пристигащи или заминаващи в късните или ранни часове.
„Много европейски столици предлагат денонощен транспорт до основните си летища, което улеснява както местните жители, така и туристите“
, казват още протестиращите, давайки пример с редица европейски столици като Париж, Атина, Букурещ, Амстердам и Берлин.
В подкрепа на протеста си, гражданите са направили онлайн подписка за запазване на нощния градски транспорт в София, която към днешна дата – 13 февруари, е подписана от повече от 11 100 души.
Народното събрание преизбра Пламен Иванов за председател на Националното бюро за контрол на специалните разузнавателни средства (СРС). Кандидатурата му, издигната от "Има такъв народ"...