„Над 400 сигнала сме подали в Столична община, свързани с пътната безопасност“, каза Богдан Милчев, директор на Института за пътна безопасност, пред БТВ.
- Реклама -
От там са направили оценка на риска за катастрофите в цяла България и посочват най-рисковите отсечки и „черните точки“ на пътната карта на страната.
В Северозападна България има най-висока опасност от пътнотранспортни произшествия, отбеляза Богдан Милчев. Той обясни, че оценката на риска е направена по швейцарски стандарт.
„Информацията, която сме взели, е от гаранционния фонд на Асоциацията на българските застрахователи, тъй като се оказа, че данните, с които разполагат държавните институции, не са коректни. МВР води 90 точки в цялата страна за опасни, а в същото време на 3 януари гръцкият премиер представи тяхната оценка на риска със 7000 опасни места. Швейцария имат 4000. Излиза, че България има най-безопасната инфраструктура, което е невярно и нелепо“, обясни Милчев.
„В Северозападна България има най-висок риск да катастрофираме, там пътищата са най-лоши. Източната част е със среден риск и най-безопасно е в южната част на България“, отбеляза Богдан Милчев.
По думите му при разпределението по области най-висок е рискът в София-област, а Видин и Плевен са със среден риск.
Според директора на Института за пътна безопасност оценката на риска ще ни даде възможност да харчим правилно и ефективно нашите пари за пътища.
„Над 400 сигнала сме подали в Столична община, свързани с пътната безопасност“, каза Богдан Милчев, директор на Института за пътна безопасност, пред БТВ.
- Реклама -
От там са направили оценка на риска за катастрофите в цяла България и посочват най-рисковите отсечки и „черните точки“ на пътната карта на страната.
В Северозападна България има най-висока опасност от пътнотранспортни произшествия, отбеляза Богдан Милчев. Той обясни, че оценката на риска е направена по швейцарски стандарт.
„Информацията, която сме взели, е от гаранционния фонд на Асоциацията на българските застрахователи, тъй като се оказа, че данните, с които разполагат държавните институции, не са коректни. МВР води 90 точки в цялата страна за опасни, а в същото време на 3 януари гръцкият премиер представи тяхната оценка на риска със 7000 опасни места. Швейцария имат 4000. Излиза, че България има най-безопасната инфраструктура, което е невярно и нелепо“, обясни Милчев.
„В Северозападна България има най-висок риск да катастрофираме, там пътищата са най-лоши. Източната част е със среден риск и най-безопасно е в южната част на България“, отбеляза Богдан Милчев.
По думите му при разпределението по области най-висок е рискът в София-област, а Видин и Плевен са със среден риск.
Според директора на Института за пътна безопасност оценката на риска ще ни даде възможност да харчим правилно и ефективно нашите пари за пътища.