Search Suggestions
      сряда, 24.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          От 2025 г. : Ще имаме право да се откажем от мобилни услуги без плащане на неустойки

          ,,Една дълга борба е към своя край – очакванията са от догодина да имаме право да се откажем от мобилни услуги, стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията и това ще може да се направи без неустойка. Това става ясно след провели се срещи между КЗП и телекомите.“

          - Реклама -

          Това коментира по БНТ Стоил Алипиев – председател на Комисията за защита на потребителите.

          ,,От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор“, допълни Алипиев. 

          Той допълни, че в споразумението са уредени две неща като първото е правото на отказ на потребителите от договора, за което не съществуват никакви законови лостове и механизми, с които да принудим търговеца да се съгласи с това нещо по съдебен ред.

          ,,А второто е постигане на абсолютна реципрочност на правата на потребителите в отношенията, когато цените се индексират вследствие на обективни причини, както е в случая – натрупана инфлация“, поясни Алипиев.

           

          ,,Една дълга борба е към своя край – очакванията са от догодина да имаме право да се откажем от мобилни услуги, стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията и това ще може да се направи без неустойка. Това става ясно след провели се срещи между КЗП и телекомите.“

          - Реклама -

          Това коментира по БНТ Стоил Алипиев – председател на Комисията за защита на потребителите.

          ,,От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор“, допълни Алипиев. 

          Той допълни, че в споразумението са уредени две неща като първото е правото на отказ на потребителите от договора, за което не съществуват никакви законови лостове и механизми, с които да принудим търговеца да се съгласи с това нещо по съдебен ред.

          ,,А второто е постигане на абсолютна реципрочност на правата на потребителите в отношенията, когато цените се индексират вследствие на обективни причини, както е в случая – натрупана инфлация“, поясни Алипиев.

           

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Васил Терзиев: Пътят по бул. „Рожен“ се съкращава до 5 минути, планират се ремонти и за 2026 г.

          Пътуването от железопътния надлез в квартал „Надежда“ до Северната скоростна тангента вече ще отнема само 5 минути вместо досегашните 26 минути. Това става възможно...

          По-ниски такси и обучение във Великобритания: какви са условията за българските студенти

          Български студенти отново ще имат възможност да учат във Великобритания при значително по-ниски такси, макар

          Mozilla превръща Firefox в AI браузър до три години

          Firefox ще надхвърли представата за класически интернет браузър. Mozilla обяви амбициозен план за трансформиране на Firefox в браузър, задвижван от изкуствен интелект, като целта...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions