Search Suggestions
      вторник, 22.04.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          От 2025 г. : Ще имаме право да се откажем от мобилни услуги без плащане на неустойки

          ,,Една дълга борба е към своя край – очакванията са от догодина да имаме право да се откажем от мобилни услуги, стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията и това ще може да се направи без неустойка. Това става ясно след провели се срещи между КЗП и телекомите.“

          - Реклама -

          Това коментира по БНТ Стоил Алипиев – председател на Комисията за защита на потребителите.

          ,,От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор“, допълни Алипиев. 

          Той допълни, че в споразумението са уредени две неща като първото е правото на отказ на потребителите от договора, за което не съществуват никакви законови лостове и механизми, с които да принудим търговеца да се съгласи с това нещо по съдебен ред.

          ,,А второто е постигане на абсолютна реципрочност на правата на потребителите в отношенията, когато цените се индексират вследствие на обективни причини, както е в случая – натрупана инфлация“, поясни Алипиев.

           

          ,,Една дълга борба е към своя край – очакванията са от догодина да имаме право да се откажем от мобилни услуги, стига мобилният оператор да е обявил индексация спрямо инфлацията и това ще може да се направи без неустойка. Това става ясно след провели се срещи между КЗП и телекомите.“

          - Реклама -

          Това коментира по БНТ Стоил Алипиев – председател на Комисията за защита на потребителите.

          ,,От 2025 г. в случай, че е приложена индексацията, потребителите имат 30-дневен срок в който може да се откажат от услугата без никакви условности и без да заплащат каквито и да е неустойки от договора, който е сключен с мобилния оператор“, допълни Алипиев. 

          Той допълни, че в споразумението са уредени две неща като първото е правото на отказ на потребителите от договора, за което не съществуват никакви законови лостове и механизми, с които да принудим търговеца да се съгласи с това нещо по съдебен ред.

          ,,А второто е постигане на абсолютна реципрочност на правата на потребителите в отношенията, когато цените се индексират вследствие на обективни причини, както е в случая – натрупана инфлация“, поясни Алипиев.

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Китай ще изстреля нова мисия с екипаж в Космоса тази седмица

          Очаква се тази седмица Китай да изстреля нова мисия с екипаж в Космоса. Пекин прави уверени стъпки към целта си да изпрати астронавти на...

          Български учени предложиха проекти, които да бъдат представени в сесията на ЮНЕСКО

          Представителите на Сдружение "Добруващо единение за народите" (ДЕН) демонстрираха действащи български високи технологии с иновативно приложение в ключови сфери като наука, образование, култура, сигурност...

          Обрат преди президентските избори в Румъния: Тик-Ток си сътрудничи с ЕК

          TikTok сътрудничи с Европейската комисия преди изборите в Румъния, съобщи говорител на институцията по време на днешна пресконференция. Изявлението идва на фона на водено...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions