Search Suggestions
      събота, 20.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          УниКредит Булбанк с важно предупреждение за финансови измами преди празниците и еврото

          В навечерието на предстоящите коледни и новогодишни празници, както и на фона на подготовката за преминаване към единната европейска валута, от „УниКредит Булбанк“ АД отправиха официално предупреждение към своите клиенти. Финансовата институция отчита зачестяване на опитите за различни видове злоупотреби и манипулации.

          - Реклама -

          От банката сигнализират за ръст на телефонните измами, както и за подвеждащи съобщения, свързани с фиктивни пощенски пратки. Експертите съветват потребителите да проявяват повишено внимание при комуникация с непознати лица, които настояват за спешно теглене на средства или предаване на пари на ръка. В подобни ситуации категорично не трябва да се изпълняват получените указания, а незабавно да се потърси съдействие чрез телефон 112.

          Друга разпространена схема включва изпращането на фалшиви фактури. Препоръката на банката е преди извършване на превод винаги да се прави детайлна проверка на данните на получателя и банковата сметка. Това е от критично значение при работа с нови контрагенти или когато се забележи промяна в използваната до момента сметка.

          Специалистите по сигурност предупреждават и за опити за „фишинг“, при които клиентите получават покани да въведат лична и финансова информация под предлог за „актуализация на данни“. Искането на IBAN, данни за банкови карти, потребителски имена, динамични пароли или кодове от М-токен е сигурен индикатор за измама.

          От „УниКредит Булбанк“ напомнят на потребителите да следят за автентичността на уебсайтовете, в които въвеждат своите данни. Институцията подчертава, че никога не изисква по имейл, телефон или чрез съобщения информация за достъп до системите за електронно банкиране (Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн) или детайли за банкови карти.

          Особено актуални са опитите за злоупотреба, свързани с превалутирането от левове в евро. Измамници често се представят за банкови служители и изискват потвърждение на сметки или карти. От банката са категорични, че това е измамна практика. Превалутирането ще се извърши автоматично от банките по официално фиксирания курс, без да са необходими каквито и да е допълнителни действия от страна на клиентите.

          В навечерието на предстоящите коледни и новогодишни празници, както и на фона на подготовката за преминаване към единната европейска валута, от „УниКредит Булбанк“ АД отправиха официално предупреждение към своите клиенти. Финансовата институция отчита зачестяване на опитите за различни видове злоупотреби и манипулации.

          - Реклама -

          От банката сигнализират за ръст на телефонните измами, както и за подвеждащи съобщения, свързани с фиктивни пощенски пратки. Експертите съветват потребителите да проявяват повишено внимание при комуникация с непознати лица, които настояват за спешно теглене на средства или предаване на пари на ръка. В подобни ситуации категорично не трябва да се изпълняват получените указания, а незабавно да се потърси съдействие чрез телефон 112.

          Друга разпространена схема включва изпращането на фалшиви фактури. Препоръката на банката е преди извършване на превод винаги да се прави детайлна проверка на данните на получателя и банковата сметка. Това е от критично значение при работа с нови контрагенти или когато се забележи промяна в използваната до момента сметка.

          Специалистите по сигурност предупреждават и за опити за „фишинг“, при които клиентите получават покани да въведат лична и финансова информация под предлог за „актуализация на данни“. Искането на IBAN, данни за банкови карти, потребителски имена, динамични пароли или кодове от М-токен е сигурен индикатор за измама.

          От „УниКредит Булбанк“ напомнят на потребителите да следят за автентичността на уебсайтовете, в които въвеждат своите данни. Институцията подчертава, че никога не изисква по имейл, телефон или чрез съобщения информация за достъп до системите за електронно банкиране (Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн) или детайли за банкови карти.

          Особено актуални са опитите за злоупотреба, свързани с превалутирането от левове в евро. Измамници често се представят за банкови служители и изискват потвърждение на сметки или карти. От банката са категорични, че това е измамна практика. Превалутирането ще се извърши автоматично от банките по официално фиксирания курс, без да са необходими каквито и да е допълнителни действия от страна на клиентите.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ясни са цените на градския транспорт в София след въвеждането на еврото

          Столичани вече имат яснота относно начина, по който ще заплащат за градски транспорт след официалното въвеждане на единната европейска валута. Обявените цени за София...

          Системите на Агенция „Митници“ са готови за работа с евро

          Информационните системи на Агенция „Митници“ вече са успешно адаптирани за работа с единната европейска валута. Дейностите са извършени в съответствие с утвърдения План на...

          Огнян Минчев: Политическата воля за честни избори е по-важна от спора за машините

          Когато е налице истинско желание изборният процес да бъде честен, фокусът не бива да пада върху технологията на гласуване, а върху политическата и административната...

          4 КОМЕНТАРА

          1. Те,алармират за измами, а самата банка подлага клиентите си на мъчително чакане!❗❗❗Внимавайте❗❗❗При вкарване на пари през банкомат,парите ви се блокират за неопределен период от време и се започва ходене по мъките:Жалби,молби,възражения и със седмици никакъв резултат! Много хора са потърпевши,а проблема си остава неразрешен❗❗❗

          2. Те,алармират за измами а самата банка подлага клиентите си на мъчително чакане!❗❗❗Внимавайте❗❗❗При вкарване на пари през банкомат,парите ви се блокират за неопределен период от време и се започва ходене по мъките:Жалби,молби,възражения и със седмици никакъв резултат! Много хора са потърпевши,а проблема си остава неразрешен❗❗❗

          3. Те,алармират за измами а самата банка подлага клиентите си на мъчително чакане!❗❗❗Внимавайте❗❗❗При вкарване на пари през банкомат,парите ви се блокират за неопределен период от време и се започва ходене по мъките:Жалби,молби,възражения и със седмици никакъв резултат! Много хора са потърпевши,а проблема си остава неразрешен❗❗❗

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions