Search Suggestions
      събота, 25.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Китайските компании търсят нови пазари с надежда да компенсират въздействието на американски мита

          Китайските износители търсят нови възможности за излизане на световните пазари в условията на продължаващата търговска война със САЩ.

          - Реклама -

          Ключови за това са търговските панаири, на които много от тях могат да представят своите продукти и да създадат канали за продажби, за да компенсират въздействието на митата. Крайната цел е да се намерят други възможности извън традиционните пазари като САЩ.

          Кантонският панаир и Китайското международно изложение за потребителски продукти (CICPE) служат като ключови платформи за бизнеса.

          Щандовете на тазгодишния Кантонски панаир в южния китайски мегаполис Гуанджоу, провинция Гуандун, са много търсени сред китайските износители, които се надяват да изградят нови бизнес отношения на алтернативни пазари.

          „Със сигурност ще разширим пазарите си в чужбина освен в Съединените щати. Този продукт е ключов фокус в момента. Той има съвременни функции. Клиенти от Полша и Холандия искаха да подпишат ексклузивно споразумение за дистрибуция с нас точно тук“, каза Танг Шушенг, участник в изложението, цитиран от „Евронюз“.

          Освен в разширяване на продажбите, китайските износители инвестират и в производствени мощности в чужбина, за да засилят присъствието си на световните пазари.

          „Планираме да инвестираме 10 млн. юана (около 1,37 млн. щатски долара) в изграждането на фабрики в чужбина. Всъщност вече сме намерили местни доставчици на основни компоненти“, заяви Хуанг Шую, друг бизнесмен.

          Организаторите на Кантонския панаир съобщават, че в тазгодишния панаир, който ще продължи до 5 май, участват около 31 000 фирми, което е с близо 900 повече в сравнение с предишния панаир.

          На току-що приключилото изложение CICPE много китайски износители се опитаха да разнообразят своите марки и вериги за доставки, надявайки се да гарантират, че ще останат устойчиви в непредсказуемата търговска среда.

          Някои предприятия въвеждат собствени марки, съобразени с конкретни международни пазари и с цел разширяване на вътрешния си пазарен дял.

          „Миналата година започнахме да лансираме наши собствени марки и тези продукти се представиха много добре на руския пазар“, каза Ран Ян, собственик на фирма.

          САЩ и Китай се намират в търговски спор, в резултат на който Вашингтон наложи мита от над 145% върху вносните китайски стоки.

          През март износът на Китай скочи с 12,4 % спрямо миналата година в последния момент, когато компаниите се втурнаха да преодолеят увеличението на митата, а анализаторите прогнозираха рязко влошаване на ситуацията. 

          Китайските износители търсят нови възможности за излизане на световните пазари в условията на продължаващата търговска война със САЩ.

          - Реклама -

          Ключови за това са търговските панаири, на които много от тях могат да представят своите продукти и да създадат канали за продажби, за да компенсират въздействието на митата. Крайната цел е да се намерят други възможности извън традиционните пазари като САЩ.

          Кантонският панаир и Китайското международно изложение за потребителски продукти (CICPE) служат като ключови платформи за бизнеса.

          Щандовете на тазгодишния Кантонски панаир в южния китайски мегаполис Гуанджоу, провинция Гуандун, са много търсени сред китайските износители, които се надяват да изградят нови бизнес отношения на алтернативни пазари.

          „Със сигурност ще разширим пазарите си в чужбина освен в Съединените щати. Този продукт е ключов фокус в момента. Той има съвременни функции. Клиенти от Полша и Холандия искаха да подпишат ексклузивно споразумение за дистрибуция с нас точно тук“, каза Танг Шушенг, участник в изложението, цитиран от „Евронюз“.

          Освен в разширяване на продажбите, китайските износители инвестират и в производствени мощности в чужбина, за да засилят присъствието си на световните пазари.

          „Планираме да инвестираме 10 млн. юана (около 1,37 млн. щатски долара) в изграждането на фабрики в чужбина. Всъщност вече сме намерили местни доставчици на основни компоненти“, заяви Хуанг Шую, друг бизнесмен.

          Организаторите на Кантонския панаир съобщават, че в тазгодишния панаир, който ще продължи до 5 май, участват около 31 000 фирми, което е с близо 900 повече в сравнение с предишния панаир.

          На току-що приключилото изложение CICPE много китайски износители се опитаха да разнообразят своите марки и вериги за доставки, надявайки се да гарантират, че ще останат устойчиви в непредсказуемата търговска среда.

          Някои предприятия въвеждат собствени марки, съобразени с конкретни международни пазари и с цел разширяване на вътрешния си пазарен дял.

          „Миналата година започнахме да лансираме наши собствени марки и тези продукти се представиха много добре на руския пазар“, каза Ран Ян, собственик на фирма.

          САЩ и Китай се намират в търговски спор, в резултат на който Вашингтон наложи мита от над 145% върху вносните китайски стоки.

          През март износът на Китай скочи с 12,4 % спрямо миналата година в последния момент, когато компаниите се втурнаха да преодолеят увеличението на митата, а анализаторите прогнозираха рязко влошаване на ситуацията. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          САЩ санкционираха президента и вътрешния министър на Колумбия

          Президентът на Колумбия Густаво Петро и вътрешният министър Армандо Бенедети реагираха остро, след като бяха включени в санкционен списък на Съединените щати. Двамата отправиха...

          САЩ изпращат самолетоносач за борба с наркотрафикантите в Латинска Америка

          Вашингтон разполага самолетоносач и съпътстващи кораби за борба с наркотрафикантските организации в Латинска Америка, съобщи Пентагонът, което бележи значително увеличение на военната мощ на...

          САЩ удариха лодка с наркотици в Карибско море – шестима загинали

          Шестима души загинаха при нощна американска атака срещу предполагаема лодка за контрабанда на наркотици, управлявана от венецуелска престъпна група, съобщи министърът на отбраната Пит...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions