Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Китайските компании търсят нови пазари с надежда да компенсират въздействието на американски мита

          Китайските износители търсят нови възможности за излизане на световните пазари в условията на продължаващата търговска война със САЩ.

          - Реклама -

          Ключови за това са търговските панаири, на които много от тях могат да представят своите продукти и да създадат канали за продажби, за да компенсират въздействието на митата. Крайната цел е да се намерят други възможности извън традиционните пазари като САЩ.

          Кантонският панаир и Китайското международно изложение за потребителски продукти (CICPE) служат като ключови платформи за бизнеса.

          Щандовете на тазгодишния Кантонски панаир в южния китайски мегаполис Гуанджоу, провинция Гуандун, са много търсени сред китайските износители, които се надяват да изградят нови бизнес отношения на алтернативни пазари.

          „Със сигурност ще разширим пазарите си в чужбина освен в Съединените щати. Този продукт е ключов фокус в момента. Той има съвременни функции. Клиенти от Полша и Холандия искаха да подпишат ексклузивно споразумение за дистрибуция с нас точно тук“, каза Танг Шушенг, участник в изложението, цитиран от „Евронюз“.

          Освен в разширяване на продажбите, китайските износители инвестират и в производствени мощности в чужбина, за да засилят присъствието си на световните пазари.

          „Планираме да инвестираме 10 млн. юана (около 1,37 млн. щатски долара) в изграждането на фабрики в чужбина. Всъщност вече сме намерили местни доставчици на основни компоненти“, заяви Хуанг Шую, друг бизнесмен.

          Организаторите на Кантонския панаир съобщават, че в тазгодишния панаир, който ще продължи до 5 май, участват около 31 000 фирми, което е с близо 900 повече в сравнение с предишния панаир.

          На току-що приключилото изложение CICPE много китайски износители се опитаха да разнообразят своите марки и вериги за доставки, надявайки се да гарантират, че ще останат устойчиви в непредсказуемата търговска среда.

          Някои предприятия въвеждат собствени марки, съобразени с конкретни международни пазари и с цел разширяване на вътрешния си пазарен дял.

          „Миналата година започнахме да лансираме наши собствени марки и тези продукти се представиха много добре на руския пазар“, каза Ран Ян, собственик на фирма.

          САЩ и Китай се намират в търговски спор, в резултат на който Вашингтон наложи мита от над 145% върху вносните китайски стоки.

          През март износът на Китай скочи с 12,4 % спрямо миналата година в последния момент, когато компаниите се втурнаха да преодолеят увеличението на митата, а анализаторите прогнозираха рязко влошаване на ситуацията. 

          Китайските износители търсят нови възможности за излизане на световните пазари в условията на продължаващата търговска война със САЩ.

          - Реклама -

          Ключови за това са търговските панаири, на които много от тях могат да представят своите продукти и да създадат канали за продажби, за да компенсират въздействието на митата. Крайната цел е да се намерят други възможности извън традиционните пазари като САЩ.

          Кантонският панаир и Китайското международно изложение за потребителски продукти (CICPE) служат като ключови платформи за бизнеса.

          Щандовете на тазгодишния Кантонски панаир в южния китайски мегаполис Гуанджоу, провинция Гуандун, са много търсени сред китайските износители, които се надяват да изградят нови бизнес отношения на алтернативни пазари.

          „Със сигурност ще разширим пазарите си в чужбина освен в Съединените щати. Този продукт е ключов фокус в момента. Той има съвременни функции. Клиенти от Полша и Холандия искаха да подпишат ексклузивно споразумение за дистрибуция с нас точно тук“, каза Танг Шушенг, участник в изложението, цитиран от „Евронюз“.

          Освен в разширяване на продажбите, китайските износители инвестират и в производствени мощности в чужбина, за да засилят присъствието си на световните пазари.

          „Планираме да инвестираме 10 млн. юана (около 1,37 млн. щатски долара) в изграждането на фабрики в чужбина. Всъщност вече сме намерили местни доставчици на основни компоненти“, заяви Хуанг Шую, друг бизнесмен.

          Организаторите на Кантонския панаир съобщават, че в тазгодишния панаир, който ще продължи до 5 май, участват около 31 000 фирми, което е с близо 900 повече в сравнение с предишния панаир.

          На току-що приключилото изложение CICPE много китайски износители се опитаха да разнообразят своите марки и вериги за доставки, надявайки се да гарантират, че ще останат устойчиви в непредсказуемата търговска среда.

          Някои предприятия въвеждат собствени марки, съобразени с конкретни международни пазари и с цел разширяване на вътрешния си пазарен дял.

          „Миналата година започнахме да лансираме наши собствени марки и тези продукти се представиха много добре на руския пазар“, каза Ран Ян, собственик на фирма.

          САЩ и Китай се намират в търговски спор, в резултат на който Вашингтон наложи мита от над 145% върху вносните китайски стоки.

          През март износът на Китай скочи с 12,4 % спрямо миналата година в последния момент, когато компаниите се втурнаха да преодолеят увеличението на митата, а анализаторите прогнозираха рязко влошаване на ситуацията. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Висш лидер на „Хамас“: Разминахме се за минута с 12-те ракети в Доха

          Високопоставен лидер на радикалната палестинска групировка "Хамас" се появи публично за първи път след израелското нападение в Доха миналата седмица, когато ръководството на организацията...

          СЗО: Израелската офанзива поставя болниците в Газа на ръба на колапса

          Израелската наземна офанзива в северната част на Ивицата Газа е поставила вече претоварените лечебни заведения „на границата на пълен срив“. Това алармира генералният директор на...

          Историческа визита: Тържествена вечеря в чест на президента Тръмп в Уиндзор

          С много кралски почести и пищен банкет в замъка Уиндзор приключи първият ден от историческото второ държавно посещение на Доналд Тръмп в Обединеното кралство.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions