Над $6 млрд. долара похарчи американската корпорация Apple за стрийминг платформата си, писа в. The Financial Times.
За да създаде Apple TV+ през 2017 г. компанията нае топ експертите на Sony Pictures Television Джейми Ерлихт и Зак ван Амбург . Те са получили бюджет от $1 млрд. на година.
Но разходите им нараствали непрекъснато. Само продукцията на сериала за телевизия The Morning Show излиза стотици милиони долари. Един епизод вече е надхвърлил разходите на „Игра на троновете“, чийто бюджет е около $1,5 млн. на серия.
Разходите на Apple за стрийминг платформата обаче изостават от тези на лидера в този сектор – Netflix, чийто годишен бюджет е около $15 млрд.
Отскоро Apple предлага все по-изгодни условия на производителите на видео съдържанието. През март 2019 г. за анонсиране на бъдещата Apple TV+ са присъствали тв водещата Опра Уинфри и режисьорът Стивън Спилбърг.
Apple TV+ трябва да стартира през есента на 2019 г. Компанията на Стийв Джобс обаче не е обявила на какви цени ще е абонирането за услугата. Но увери, че тя ще работи в поне 100 държави, а всеки месец ще има нов ексклузивен контент.