Search Suggestions
      четвъртък, 25.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Маркет линкс: 71% от потребителите в интернет пазаруват, жените са по-активни

          81% от гражданите на България ползват интернет всеки ден. 71% от тях са пазарували онлайн през последните 6 месеца на 2023г. Жените са по-активни от мъжете.

          - Реклама -

          Това стана ясно от националното представително проучване “Пулсът на онлайн потреблението в България 2023”.

          Проучването на Маркет линкс показа, че 42% планират какво ще закупят онлайн, 39% се мотивират от рекламите. “За 75% от питаните цената е основен фактор, а най-много се купуват дрехи, обувки, козметика и книги”, обясни Надя Гогова.

          Тя поясни, че 61% заплащат с наложен платеж, а 35% с карта. “Най-предпочитаният метод за доставка е до офис на спедиторската фирма”, коментира Гогова.

          Тя представи и световните тенденции. “Социалните медии са огромен двигател на онлайн търговията. Визуалното съдържание продава, а потребителите очакват по автоматизиран начин онлайн магазините да им изпращат артикули, които ще им харесат. Потребителите обръщат и все повече внимание на етичните стандарти в дрехите”, добави Надя Гогова от Маркет линкс.

          Снимка:БГНЕС

          81% от гражданите на България ползват интернет всеки ден. 71% от тях са пазарували онлайн през последните 6 месеца на 2023г. Жените са по-активни от мъжете.

          - Реклама -

          Това стана ясно от националното представително проучване “Пулсът на онлайн потреблението в България 2023”.

          Проучването на Маркет линкс показа, че 42% планират какво ще закупят онлайн, 39% се мотивират от рекламите. “За 75% от питаните цената е основен фактор, а най-много се купуват дрехи, обувки, козметика и книги”, обясни Надя Гогова.

          Тя поясни, че 61% заплащат с наложен платеж, а 35% с карта. “Най-предпочитаният метод за доставка е до офис на спедиторската фирма”, коментира Гогова.

          Тя представи и световните тенденции. “Социалните медии са огромен двигател на онлайн търговията. Визуалното съдържание продава, а потребителите очакват по автоматизиран начин онлайн магазините да им изпращат артикули, които ще им харесат. Потребителите обръщат и все повече внимание на етичните стандарти в дрехите”, добави Надя Гогова от Маркет линкс.

          Снимка:БГНЕС

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Сняг и обработени пътни настилки на проходите „Шипка“ и Хаинбоаз

          На проходите „Шипка“ и Хаинбоаз вали сняг, като пътната настилка е заснежена и обработена. Това съобщиха от Областно пътно управление (ОУП) в Стара Загора. На...

          Северна Македония отказа помощ от България за електроснабдяването

          Северна Македония отказа предложената от България помощ за решаване на проблемите с електроснабдяването. Вчера, по време на телефонен разговор между българския външен министър Георг...

          Безплатни обиколки с ретро автобуси в София

          Столична община предлага безплатни празнични обиколки с ретро автобуси, които ще се движат в централната част на София на 26 и 28 декември. „Коледният автобус“...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions