„Сцената е най-хубавото място на севта, затото тук се забравя реалността. Тук светът се променя.“, призна пред bTV легендарнат оперна прима Райна Кабиванска.
По думите на примата светът на сцената се превръща в карсива илюзия, в която артистът може да живее няколко часа, след което при падането на завесата, да се събуди.
Звездата се върна назд в годините при своя дебют, поставен именно на сцената на Софийската опера и балет. Тогава тя изпълнила арията на Татяна от операта „Евгений Онегин“ на Чайковски. Кабаиванска разказа, че именно с това свое първо изпълнение тя впечатлява професионалистите и публикат и това води до спечелването на спипендия от нея за обучени в Болшой театър.
„И аз отидох тогава, разбира се с ходатайства, до вожда ни тогава, киойто беше Вълко Челвенков и го помолих тази стипендия за Съветския съюз да се преведе за Италия и той със замах каза „Добре, заминавай!“, разказа Кабаиванска, връщайки се в спомените си за първите си годин в операта.
„Сцената е най-хубавото място на севта, затото тук се забравя реалността. Тук светът се променя.“, призна пред bTV легендарнат оперна прима Райна Кабиванска.
По думите на примата светът на сцената се превръща в карсива илюзия, в която артистът може да живее няколко часа, след което при падането на завесата, да се събуди.
Звездата се върна назд в годините при своя дебют, поставен именно на сцената на Софийската опера и балет. Тогава тя изпълнила арията на Татяна от операта „Евгений Онегин“ на Чайковски. Кабаиванска разказа, че именно с това свое първо изпълнение тя впечатлява професионалистите и публикат и това води до спечелването на спипендия от нея за обучени в Болшой театър.
„И аз отидох тогава, разбира се с ходатайства, до вожда ни тогава, киойто беше Вълко Челвенков и го помолих тази стипендия за Съветския съюз да се преведе за Италия и той със замах каза „Добре, заминавай!“, разказа Кабаиванска, връщайки се в спомените си за първите си годин в операта.