Евродепутатът от „Възраждане” Рада Лайкова направи неуспешен опит да забави процеса на гласуване в Европейския парламент за решението, което открива пътя на България към еврозоната. По време на заседанието в Страсбург тя поиска отлагане на вота поради „конфликт на интереси”, свързан с докладчика по въпроса – Ева Майдел, която е от управляващата партия ГЕРБ.
- Реклама -
„Конфликт на интереси“ или политически спор?
Според Лайкова, докладчикът не може да оцени неутрално въпроса, тъй като е част от партията, която управлява в момента. Въпреки това, Йерун Ленаърс от ЕНП нарече предложението на Лайкова „фантасмагорично” и заяви, че става въпрос за политическа игра, в която „Лайкова и нейните съюзници предпочитат България да се присъедини към рублата, а не към еврото”. Тези думи бяха посрещнати с аплодисменти от членовете на Европейската народна партия.
След дебатите, предложението на Лайкова беше отхвърлено с голямо мнозинство. Ева Майдел, като вносител на решението, призова колегите си да подкрепят преминаването на България към еврозоната, като посочи, че това е важна стъпка за страната ни.
Евродепутатът от „Възраждане” Рада Лайкова направи неуспешен опит да забави процеса на гласуване в Европейския парламент за решението, което открива пътя на България към еврозоната. По време на заседанието в Страсбург тя поиска отлагане на вота поради „конфликт на интереси”, свързан с докладчика по въпроса – Ева Майдел, която е от управляващата партия ГЕРБ.
- Реклама -
„Конфликт на интереси“ или политически спор?
Според Лайкова, докладчикът не може да оцени неутрално въпроса, тъй като е част от партията, която управлява в момента. Въпреки това, Йерун Ленаърс от ЕНП нарече предложението на Лайкова „фантасмагорично” и заяви, че става въпрос за политическа игра, в която „Лайкова и нейните съюзници предпочитат България да се присъедини към рублата, а не към еврото”. Тези думи бяха посрещнати с аплодисменти от членовете на Европейската народна партия.
След дебатите, предложението на Лайкова беше отхвърлено с голямо мнозинство. Ева Майдел, като вносител на решението, призова колегите си да подкрепят преминаването на България към еврозоната, като посочи, че това е важна стъпка за страната ни.
Тежкотоварен автомобил, превозващ бали със сено, се е ударил в мантинелата на автомагистрала "Струма", предаде БГНЕС.
Инцидентът е станал малко преди Дупница.
Причините за катастрофата се...
"Действително не мога да разбера защо точно този момент беше подбран. Когато цяла Европа ни поздравяваше, някой ни сложи една лъжичка катран в кацата с меда. Виновен-невиновен, не искам да се вкарвам в тази тема." Това заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов относно ареста и мярката на варненския кмет Благомир Коцев.
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Коя е тази Майдел? Кога са я избрали тази калинка и защо похабява народните пари! Много да не злоупотребява с нещастието на хората за да не я последва съдбата на Мария Габриел!
Какъв е този „парламент“? Само една жена от българия лисе е изказала? И то – за „конфликт на интереси“. Къде са останалите депутати да заявяват, че България не иска да унищожават националната й валута, да кажат и защо. Или е забранено?
Мафията не нарушава законите на омертата.
Мафията не нарушава законите на омертата.
Мафията не нарушава законите на омертата.
Чак пък скандал ??!!! Всичко се случи за секунди !
Чак пък скандал ??!!! Всичко се случи за секунди !
Чак пък скандал ??!!! Всичко се случи за секунди !
Чак пък скандал ??!!! Всичко се случи за секунди !
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
– Симеон Ставрев
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.
Гергана Стоянова затвар за този ,който подписва тази сума!
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
– Симеон Ставрев
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.
Гергана Стоянова затвар за този ,който подписва тази сума!
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
– Симеон Ставрев
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.
Гергана Стоянова затвар за този ,който подписва тази сума!
Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.
Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.
В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.
– Симеон Ставрев
Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.
Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.
Гергана Стоянова затвар за този ,който подписва тази сума!
Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!
Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!
Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!
Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!
Сега ще копаем дъното!38 милиарда евро не са за изпускане!
Zhivka Miteva ще ги вземат бойко и шиши.
Zhivka Miteva 180 милиарда са ..
Сега ще копаем дъното!38 милиарда евро не са за изпускане!
Zhivka Miteva ще ги вземат бойко и шиши.
Zhivka Miteva 180 милиарда са ..
Сега ще копаем дъното!38 милиарда евро не са за изпускане!
Zhivka Miteva ще ги вземат бойко и шиши.
Zhivka Miteva 180 милиарда са ..
Сега ще копаем дъното!38 милиарда евро не са за изпускане!
Zhivka Miteva ще ги вземат бойко и шиши.
Zhivka Miteva 180 милиарда са ..
НЕ на еврото!
НЕ на еврото!
НЕ на еврото!
НЕ на еврото!
Не на еврото!
Не на еврото!
Не на еврото!
Не на еврото!
Не на еврозоната
Не на еврозоната
Не на еврозоната
Не на еврозоната
Тя е права
Тя е права
Тя е права
Тя е права
Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!
Petar Ivanov , малоумен тъпоглавец.
Погребаха България престъпниците от гроб! Господ да ги накаже!
Petar Ivanov лумпени гейове и фашисти много
Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!
Petar Ivanov , малоумен тъпоглавец.
Погребаха България престъпниците от гроб! Господ да ги накаже!
Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!
Petar Ivanov , малоумен тъпоглавец.
Погребаха България престъпниците от гроб! Господ да ги накаже!
Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!
Petar Ivanov , малоумен тъпоглавец.
Погребаха България престъпниците от гроб! Господ да ги накаже!
Търсят шарани, намериха!
Търсят шарани, намериха!
Търсят шарани, намериха!
Търсят шарани, намериха!
Къде е Волгин
Коя е тази Майдел? Кога са я избрали тази калинка и защо похабява народните пари! Много да не злоупотребява с нещастието на хората за да не я последва съдбата на Мария Габриел!
Защо не са приели предложението на Рада а браво на Възраждане че се бори до край
Абе Овцо
Какъв е този „парламент“? Само една жена от българия лисе е изказала? И то – за „конфликт на интереси“. Къде са останалите депутати да заявяват, че България не иска да унищожават националната й валута, да кажат и защо. Или е забранено?
Позор.
Това е публично изнасилване на страната ни.
Народът трябва да я защити.
Честито.
Възраждане ……пълна забрана !!
👆🇧🇬
Иван Генчев Го турим на майка ти….
Да ти ЕПМ