Search Suggestions
      вторник, 23.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Скандал в Страсбург: Ето кой се опита да спре България към еврозоната

          Евродепутатът от „Възраждане” Рада Лайкова направи неуспешен опит да забави процеса на гласуване в Европейския парламент за решението, което открива пътя на България към еврозоната. По време на заседанието в Страсбург тя поиска отлагане на вота поради „конфликт на интереси”, свързан с докладчика по въпроса – Ева Майдел, която е от управляващата партия ГЕРБ.

          - Реклама -

          „Конфликт на интереси“ или политически спор?

          Според Лайкова, докладчикът не може да оцени неутрално въпроса, тъй като е част от партията, която управлява в момента. Въпреки това, Йерун Ленаърс от ЕНП нарече предложението на Лайкова „фантасмагорично” и заяви, че става въпрос за политическа игра, в която „Лайкова и нейните съюзници предпочитат България да се присъедини към рублата, а не към еврото”. Тези думи бяха посрещнати с аплодисменти от членовете на Европейската народна партия.

          Гласуването премина с голямо мнозинство

          След дебатите, предложението на Лайкова беше отхвърлено с голямо мнозинство. Ева Майдел, като вносител на решението, призова колегите си да подкрепят преминаването на България към еврозоната, като посочи, че това е важна стъпка за страната ни.

          Евродепутатът от „Възраждане” Рада Лайкова направи неуспешен опит да забави процеса на гласуване в Европейския парламент за решението, което открива пътя на България към еврозоната. По време на заседанието в Страсбург тя поиска отлагане на вота поради „конфликт на интереси”, свързан с докладчика по въпроса – Ева Майдел, която е от управляващата партия ГЕРБ.

          - Реклама -

          „Конфликт на интереси“ или политически спор?

          Според Лайкова, докладчикът не може да оцени неутрално въпроса, тъй като е част от партията, която управлява в момента. Въпреки това, Йерун Ленаърс от ЕНП нарече предложението на Лайкова „фантасмагорично” и заяви, че става въпрос за политическа игра, в която „Лайкова и нейните съюзници предпочитат България да се присъедини към рублата, а не към еврото”. Тези думи бяха посрещнати с аплодисменти от членовете на Европейската народна партия.

          Гласуването премина с голямо мнозинство

          След дебатите, предложението на Лайкова беше отхвърлено с голямо мнозинство. Ева Майдел, като вносител на решението, призова колегите си да подкрепят преминаването на България към еврозоната, като посочи, че това е важна стъпка за страната ни.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Критично състояние на донорството у нас: България на последно място в Европа по трансплантации

          Трима души получиха шанс за нов живот благодарение на донорската ситуация с 41-годишен мъж в Пловдив.

          Аферата „Хаяши“: Скандални разкрития за премиерския хотел

          Луксозният хотел „Хаяши“ на входа на Борисовата градина, отличаващ се с ефектна фасадна стена-водопад, постави редица въпроси за злоупотреба с власт и събуди обществени...

          Глоба и отнета книжка за 20-годишен шофьор, дрифтил в центъра на София

          20-годишен младеж от София остана без шофьорска книжка за 12 месеца и получи глоба от 3000 лева заради опасно шофиране в центъра на столицата.

          808 КОМЕНТАРА

          1. Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.

            Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.

            В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.

            – Симеон Ставрев

            • Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.

              • Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.

          2. Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.

            Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.

            В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.

            – Симеон Ставрев

            • Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.

              • Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.

          3. Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.

            Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.

            В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.

            – Симеон Ставрев

            • Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.

              • Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.

          4. Валутният борд приключи и сега, жална ви майка!Вижте ни как влизаме в еврозоната! Ама на тях мислите ли, че им пука?!Отивайте за още заеми, че много подобни дупки има, АМА КВО ИМ ПУКА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ЗА ВАС БЕ, БЪЛГАРИ! ,, Подобни на домашни климатици, които стърчат над кабините на ватманите на трамваите в София? Не, не е шега. Турски климатици за по 8595 лв. без ДДС ще монтира общинското дружество Столичен електротранспорт ЕАД върху „до“ 70 стари трамвая. Цената изглежда сравнително висока. Намирам почти същите в Амазон за 805 евро. Не може уред с монтаж, който изглежда да може да се монтира и в камион, кемпер, ван и т.н. да струва в пъти повече, отколкото се намира на свободния пазар. Дори не искам да коментирам факта, че са сложили вертикални, а не хоризонтални външни тела.

            Климатиците са на турската фирма Webasto Thermo Comfort İklimlendirme Sis. Tic. Ltd. Şti. от град Маниса. Изпълнителят на обществената поръчка е „Кампус М“ ЕООД, представлявано от Мустафа Кадир Мустафа. Фирмата ще получи за климатиците 601 650 лв без ДДС и е единствен участник по тази обособена позиция. Към 2021 г. има само двама служителя и 65 000 лв оборот. През 2024 оборотът ѝ е скочил почти 10 пъти с поръчката на Столичен електротранспорт ЕАД.

            В никакъв случай не отричам нуждата от климатизация на кабините на ватманите. Имаме нужда от нов подвижен състав – трамваи, тролеи, авотбуси. Работа е на ръководствата на общинските транспортни фирми да търсят финансиране. Ще добавя и че в трамвай 20 например все още няма никаква климатизация през лятото и почти всички прозорци са отворени, за да не прегреят пътниците.

            – Симеон Ставрев

            • Гергана Стоянова нужда има, но тук се купуват само излязли от употреба превозни средства и ни се представят за нови. Нещо като старите коли от Европа които изместиха новите Лада.

              • Наталия Владимирова лъжа. Почти целият градски транспорт е с нови електрически автобуси и, О боже!… те са климатизирани.

          5. Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!

          6. Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!

          7. Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!

          8. Това нашите мисирки умишлено не казаха ,а само видяхме картина без звук!Продължават със манипулации!

          9. Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!

          10. Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!

          11. Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!

          12. Браво!! България вече в равноправен член на Европейското семейство!! Поздравления Българи. Най накрая успяхме!

          13. Коя е тази Майдел? Кога са я избрали тази калинка и защо похабява народните пари! Много да не злоупотребява с нещастието на хората за да не я последва съдбата на Мария Габриел!

          14. Какъв е този „парламент“? Само една жена от българия лисе е изказала? И то – за „конфликт на интереси“. Къде са останалите депутати да заявяват, че България не иска да унищожават националната й валута, да кажат и защо. Или е забранено?

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions