Search Suggestions
      вторник, 28.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Владимир Тодоров: Бонус-Малус ще влезе в сила от 2021 г.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Президентът Румен Радев: Вашите успехи са успехи и за България

          Президентът Румен Радев се обърна към представителите на българската общност в Саудитска Арабия, като изрази благодарност за техния принос за позитивния имидж на страната...

          Съюзът на артистите в България осъжда насилието и злоупотребите с власт, свързани с актьора Росен Белов

          Съюзът на артистите в България (САБ) излезе с официална позиция относно разследването на престъпление в София, свързано с актьора Росен Белов и неговото задържане...

          Автобус с работници от „Мини Марица-изток“ едва не падна в дере след удар с тир

          Инцидент с автобус, превозващ 14 работници от „Мини Марица-изток“, почти доведе до трагични последици, след като превозното средство се удари в тир на пътя...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions