Search Suggestions
      сряда, 02.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Владимир Тодоров: Бонус-Малус ще влезе в сила от 2021 г.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Шофьор на автобус опитал да насили тийнейджърка в Созопол

          19-годишно момиче от София, което прекарва лятото в Царево, се оплака, че е станало жертва на опит за блудство от страна на шофьор на автобус.

          Свидетели на пожара на локомотив: Пътниците скачаха панически

          Локомотив на бързия влак от Варна за София се запали вчера по време на движение. Инцидентът стана малко след Стара Загора, около 13:15 ч. Паника...

          Църковен календар: Полагане честната дреха на Богородица във Влахерна

          На 2 юли Православната църква отбелязва празника Полагане честната дреха на Пресвета Богородица във Влахерна. По времето на византийския император Лъв Велики (457–474 г.), двама...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions