Search Suggestions
      събота, 19.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Владимир Тодоров: Бонус-Малус ще влезе в сила от 2021 г.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Росен Желязков: Образът на Васил Левски трябва да ни обединява

          188-годишнина от рождението на Апостола на свободата Васил Левски бе отбелязана с тържествен митинг-заря в неговия роден град Карлово, предаде кореспондентът на БГНЕС от...

          Атанас Чобанов показа луксозната къща на Пламенка Димитрова

          "Бърд.БГ" публикува сателитна снимка от Google Earth на имот на бизнесдамата Пламенка Димитрова, придобила популярност от казуса с обществените поръчки в община Варна. В...

          Доц. Лазаров: Старозагорският съд потвърди, че уволнението ми е незаконно

          Старозагорският съд постанови на втора истанция, че заповедта за уволнението на бившия декан на Ветеринарномедицинския факултет в Тракийския университет, Лазарин Лазаров, за незаконна. Той...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions