Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
В предаването „Контра“ проф. Николай Витанов предупреди, че България ще бъде сред основните платци за следвоенното възстановяване на Украйна, въпреки че реалната ситуация там...
В предаването „Контра“, представители на лявото патриотично движение „23 септември“ – Димитър Панайотов и Александър Николов – изложиха позицията си срещу влизането на България...
Пред Съдебната палата в София се провежда протест под наслов „Да свалим бухалките на дерибеите“, организиран от инициативата „Правосъдие за всеки“, съобщи БГНЕС.
Протестът е...
1 коментар
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…