Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
Заседанието на Националния съвет за тристранно сътрудничество (НСТС), насрочено за днес, няма да се състои, съобщи пред медиите Васка Шушнева, секретар на Съвета.
Причината е,...
Лидерът на „Възраждане“ Костадин Костадинов определи проектобюджета за 2026 година като „катастрофален“ и заяви, че правителството е напълно неспособно да управлява България.
„Важното е сега...
Лидерът на „ДПС – Ново начало“ Делян Пеевски заяви пред журналисти в парламента, че снимките, на които бившият вътрешен министър Бойко Рашков е заснет...
1 коментар
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…