Search Suggestions
      сряда, 15.01.25
      Search Suggestions

          Къде е границата между информираност и лош вкус?

          Реклама на организацията ДНК разбуни духовете тази седмица.Според организаторите кампанията е да мотивира младите хора да станат родители без да отлагат момента, както и за да помогне на хората да вземат информирано решение за това какви рискове крие закъснялото родителство.

          След като билбордовете заляха интернет и множество от хора изразиха мнението си в социалните мрежи. Мнозинството обаче определя кампанията като провал.

          От ДНК излязоха с коментар, че тази реклама е била с цел да провокира, а не да обиди или дискриминира.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          Search Suggestions
              Search Suggestions