„Господин Даниел Иваничков е една много малка пионка в това, което се случва. Подкрепям протеста, но няма да бъда там, защото бях министър и този протест не трябва да се политизира“, това каза в ефира на БНТ бившият министър на регионалното развитие архитект Иван Шишков.
- Реклама -
Иваничков е бивш служител на Агенция „Пътна инфраструктура“, който беше отстранен от сегашния министър Иван Иванов след трагедия с 12-годишната Сияна на 31 март. Момиченцето загина след тежка катастрофа с тир на пътя край с. Телиш.
„Когато бях министър, показах как са се строели магистралите. Ако имахме повече магистрали, смъртните случаи щяха да са по-малко. Въпросът е не само, че нямаме магистрали, а как се строят те и как се подържат пътищата“
Шишков уточни, че въпросният Иваничков е бил служител на АПИ от 2019 до 2022 г.
„Аз не съм върнал него на работа, върнах ръководството на АПИ, което назначава директорите на дирекциите“, каза бившият министър.
„Когато бях министър на регионалното развитие, специално за този път аз възложих проект за основен ремонт в края на 2022 г. Тези след мен трябваше да завъшат проекта, да извадят разрешение за строеж и да ремонтират пътя“
„Тогава решихме да не затворим пътя Ботевград – Мездра, защото нямаше готовност. Имаше да се правят преработки на проекта, заради глупави технически решения. Ръководството на АПИ би трябвало да бъде ръководено от министъра. Той назначава шефа, който назначава надолу по веригата“, каза още той.
„Господин Даниел Иваничков е една много малка пионка в това, което се случва. Подкрепям протеста, но няма да бъда там, защото бях министър и този протест не трябва да се политизира“, това каза в ефира на БНТ бившият министър на регионалното развитие архитект Иван Шишков.
- Реклама -
Иваничков е бивш служител на Агенция „Пътна инфраструктура“, който беше отстранен от сегашния министър Иван Иванов след трагедия с 12-годишната Сияна на 31 март. Момиченцето загина след тежка катастрофа с тир на пътя край с. Телиш.
„Когато бях министър, показах как са се строели магистралите. Ако имахме повече магистрали, смъртните случаи щяха да са по-малко. Въпросът е не само, че нямаме магистрали, а как се строят те и как се подържат пътищата“
Шишков уточни, че въпросният Иваничков е бил служител на АПИ от 2019 до 2022 г.
„Аз не съм върнал него на работа, върнах ръководството на АПИ, което назначава директорите на дирекциите“, каза бившият министър.
„Когато бях министър на регионалното развитие, специално за този път аз възложих проект за основен ремонт в края на 2022 г. Тези след мен трябваше да завъшат проекта, да извадят разрешение за строеж и да ремонтират пътя“
„Тогава решихме да не затворим пътя Ботевград – Мездра, защото нямаше готовност. Имаше да се правят преработки на проекта, заради глупави технически решения. Ръководството на АПИ би трябвало да бъде ръководено от министъра. Той назначава шефа, който назначава надолу по веригата“, каза още той.
Стойността на потребителската кошница се запазва на ниво от 97 лева през изминалата седмица, съобщи председателят на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата...
Президентът Румен Радев пристигна на официално посещение в Кралство Саудитска Арабия, придружаван от съпругата си Десислава Радева. Визитата е по покана на престолонаследника и...
Народното събрание ще проведе извънредно заседание във вторник, като единствената точка в дневния ред ще бъде гласуването на второ четене на промените в Закона...
Това е положението