Search Suggestions
      вторник, 09.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Филмовият фестивал в Кан забрани голотата на червения килим

          През последните няколко години една модна тенденция доминираше на червения килим по-ясно от всяка друга в близкото минало. „Голата“ рокля – рокля, създадена с идеята да покаже голотата на носещата я – бързо се превърна в сигурен начин за знаменитостите да се появят на първите страници на вестниците и затова се радваше на пълната подкрепа на редица личности от шоубизнеса, предаде Си Ен Ен.

          - Реклама -


          Но всеки стилист на знаменитости, който се отправя към Южна Франция с надеждата да използва мощните инструменти на шифона или прозрачната дантела, ще трябва да преосмисли плановете си, след като само 24 часа преди официалното откриване на фестивала бе забелязана промяна в дрескода на Кан. Според уебсайта на организаторите, „голотата е забранена на червения килим, както и във всички други зони на фестивала“. Решението, което ще има пряко влияние върху все по-разпространената тенденция към „голи“ рокли, е било взето „от съображения за приличие“, се добавя в съобщението.


          Може да се каже, че тази година червеният килим в Кан ще изглежда коренно различно. Миналата година моделката Бела Хадид пристигна в песъчнокафява рокля Saint Laurent с напълно прозрачен топ с деколте на гърба. Също Saint Laurent беше дизайнерът на прозрачната рокля на фотографката Надя Ли Коен, която тя носеше на премиерата на филма „The Shrouds“. Няколко дни по-късно актрисата Вики Крипс заложи на прозрачна рокля в стил будуар от Armani Privé. Не е ясно обаче дали някоя от тези рокли ще бъде допусната на тазгодишния фестивал, като се има предвид, че всички те разкриват в различна степен голотата. Всъщност „голите“ рокли не са еднакви – поне не са еднакво разголени.


          Вместо да внесе яснота и насоки относно избора на облекло, добавената клауза в дрескода на Кан потенциално повдига още повече въпроси. Каква е тяхната дефиниция за голота? Ще нарушат ли новия дрескод печатните изображения на голи хора, като тези, които се срещат на роклите на Жан-Пол Готие от 90-те години? Или голотата има значение само в триизмерно измерение? Голотата разглежда ли се холистично или показването на зърно – като това на Флорънс Пъф в яркорозовата рокля на Valentino – рискува да доведе до отказ за достъп до Croisette?


          Актуализираните указания – които са една от двете основни промени в дрескода, наред с забраната на „обемни“ тоалети с голяма шлейфа (съжаляваме, Диана Рос) – вероятно са били повлияни не само от всеобщото разпространение на такива рокли, но и от крайни случаи, които засенчиха събитията, на които бяха носени. По-рано тази година Бианка Ценсори вдигна летвата за почти несъществуващите рокли, когато се появи на наградите „Грами“ с прозрачна мрежа, заедно със съпруга си Йе. Без бельо и без никакви артистични елементи, тоалетът сякаш бележеше началото на нова ера в модата – в която силата на внушението бе потисната от грубата сила на шокиращото.


          За организаторите на филмовия фестивал в Кан това е вид ексхибиционизъм, който предпочитат да оставят на плажа и далеч от червения килим.

          През последните няколко години една модна тенденция доминираше на червения килим по-ясно от всяка друга в близкото минало. „Голата“ рокля – рокля, създадена с идеята да покаже голотата на носещата я – бързо се превърна в сигурен начин за знаменитостите да се появят на първите страници на вестниците и затова се радваше на пълната подкрепа на редица личности от шоубизнеса, предаде Си Ен Ен.

          - Реклама -


          Но всеки стилист на знаменитости, който се отправя към Южна Франция с надеждата да използва мощните инструменти на шифона или прозрачната дантела, ще трябва да преосмисли плановете си, след като само 24 часа преди официалното откриване на фестивала бе забелязана промяна в дрескода на Кан. Според уебсайта на организаторите, „голотата е забранена на червения килим, както и във всички други зони на фестивала“. Решението, което ще има пряко влияние върху все по-разпространената тенденция към „голи“ рокли, е било взето „от съображения за приличие“, се добавя в съобщението.


          Може да се каже, че тази година червеният килим в Кан ще изглежда коренно различно. Миналата година моделката Бела Хадид пристигна в песъчнокафява рокля Saint Laurent с напълно прозрачен топ с деколте на гърба. Също Saint Laurent беше дизайнерът на прозрачната рокля на фотографката Надя Ли Коен, която тя носеше на премиерата на филма „The Shrouds“. Няколко дни по-късно актрисата Вики Крипс заложи на прозрачна рокля в стил будуар от Armani Privé. Не е ясно обаче дали някоя от тези рокли ще бъде допусната на тазгодишния фестивал, като се има предвид, че всички те разкриват в различна степен голотата. Всъщност „голите“ рокли не са еднакви – поне не са еднакво разголени.


          Вместо да внесе яснота и насоки относно избора на облекло, добавената клауза в дрескода на Кан потенциално повдига още повече въпроси. Каква е тяхната дефиниция за голота? Ще нарушат ли новия дрескод печатните изображения на голи хора, като тези, които се срещат на роклите на Жан-Пол Готие от 90-те години? Или голотата има значение само в триизмерно измерение? Голотата разглежда ли се холистично или показването на зърно – като това на Флорънс Пъф в яркорозовата рокля на Valentino – рискува да доведе до отказ за достъп до Croisette?


          Актуализираните указания – които са една от двете основни промени в дрескода, наред с забраната на „обемни“ тоалети с голяма шлейфа (съжаляваме, Диана Рос) – вероятно са били повлияни не само от всеобщото разпространение на такива рокли, но и от крайни случаи, които засенчиха събитията, на които бяха носени. По-рано тази година Бианка Ценсори вдигна летвата за почти несъществуващите рокли, когато се появи на наградите „Грами“ с прозрачна мрежа, заедно със съпруга си Йе. Без бельо и без никакви артистични елементи, тоалетът сякаш бележеше началото на нова ера в модата – в която силата на внушението бе потисната от грубата сила на шокиращото.


          За организаторите на филмовия фестивал в Кан това е вид ексхибиционизъм, който предпочитат да оставят на плажа и далеч от червения килим.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пи Диди заподозрян за поръчката на убийството на Тупак

          Скандалният рапър Шон Комбс, известен още като Пи Диди, вероятно е предложил голяма награда за убийството на колегата му Тупак Шакур. Това съобщава USA...

          Дневен хороскоп за 9 септември: Ден за приятни изненади!

          Някои зодии ще усетят прилив на вдъхновение и желание за промяна, докато други ще трябва да бъдат по-внимателни в общуването.

          Азис: Няма по-страшно от народ, който вярва, че ако детето му гледа гей парад, ще промени сексуалността си

          „Всичко в личния ми живот беше пиар. От самото ми раждане в затвора до днес – изглежда така“, казва певецът, който признава, че всяка негова

          1 коментар

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions