Search Suggestions
      неделя, 09.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Филмовият фестивал в Кан забрани голотата на червения килим

          През последните няколко години една модна тенденция доминираше на червения килим по-ясно от всяка друга в близкото минало. „Голата“ рокля – рокля, създадена с идеята да покаже голотата на носещата я – бързо се превърна в сигурен начин за знаменитостите да се появят на първите страници на вестниците и затова се радваше на пълната подкрепа на редица личности от шоубизнеса, предаде Си Ен Ен.

          - Реклама -


          Но всеки стилист на знаменитости, който се отправя към Южна Франция с надеждата да използва мощните инструменти на шифона или прозрачната дантела, ще трябва да преосмисли плановете си, след като само 24 часа преди официалното откриване на фестивала бе забелязана промяна в дрескода на Кан. Според уебсайта на организаторите, „голотата е забранена на червения килим, както и във всички други зони на фестивала“. Решението, което ще има пряко влияние върху все по-разпространената тенденция към „голи“ рокли, е било взето „от съображения за приличие“, се добавя в съобщението.


          Може да се каже, че тази година червеният килим в Кан ще изглежда коренно различно. Миналата година моделката Бела Хадид пристигна в песъчнокафява рокля Saint Laurent с напълно прозрачен топ с деколте на гърба. Също Saint Laurent беше дизайнерът на прозрачната рокля на фотографката Надя Ли Коен, която тя носеше на премиерата на филма „The Shrouds“. Няколко дни по-късно актрисата Вики Крипс заложи на прозрачна рокля в стил будуар от Armani Privé. Не е ясно обаче дали някоя от тези рокли ще бъде допусната на тазгодишния фестивал, като се има предвид, че всички те разкриват в различна степен голотата. Всъщност „голите“ рокли не са еднакви – поне не са еднакво разголени.


          Вместо да внесе яснота и насоки относно избора на облекло, добавената клауза в дрескода на Кан потенциално повдига още повече въпроси. Каква е тяхната дефиниция за голота? Ще нарушат ли новия дрескод печатните изображения на голи хора, като тези, които се срещат на роклите на Жан-Пол Готие от 90-те години? Или голотата има значение само в триизмерно измерение? Голотата разглежда ли се холистично или показването на зърно – като това на Флорънс Пъф в яркорозовата рокля на Valentino – рискува да доведе до отказ за достъп до Croisette?


          Актуализираните указания – които са една от двете основни промени в дрескода, наред с забраната на „обемни“ тоалети с голяма шлейфа (съжаляваме, Диана Рос) – вероятно са били повлияни не само от всеобщото разпространение на такива рокли, но и от крайни случаи, които засенчиха събитията, на които бяха носени. По-рано тази година Бианка Ценсори вдигна летвата за почти несъществуващите рокли, когато се появи на наградите „Грами“ с прозрачна мрежа, заедно със съпруга си Йе. Без бельо и без никакви артистични елементи, тоалетът сякаш бележеше началото на нова ера в модата – в която силата на внушението бе потисната от грубата сила на шокиращото.


          За организаторите на филмовия фестивал в Кан това е вид ексхибиционизъм, който предпочитат да оставят на плажа и далеч от червения килим.

          През последните няколко години една модна тенденция доминираше на червения килим по-ясно от всяка друга в близкото минало. „Голата“ рокля – рокля, създадена с идеята да покаже голотата на носещата я – бързо се превърна в сигурен начин за знаменитостите да се появят на първите страници на вестниците и затова се радваше на пълната подкрепа на редица личности от шоубизнеса, предаде Си Ен Ен.

          - Реклама -


          Но всеки стилист на знаменитости, който се отправя към Южна Франция с надеждата да използва мощните инструменти на шифона или прозрачната дантела, ще трябва да преосмисли плановете си, след като само 24 часа преди официалното откриване на фестивала бе забелязана промяна в дрескода на Кан. Според уебсайта на организаторите, „голотата е забранена на червения килим, както и във всички други зони на фестивала“. Решението, което ще има пряко влияние върху все по-разпространената тенденция към „голи“ рокли, е било взето „от съображения за приличие“, се добавя в съобщението.


          Може да се каже, че тази година червеният килим в Кан ще изглежда коренно различно. Миналата година моделката Бела Хадид пристигна в песъчнокафява рокля Saint Laurent с напълно прозрачен топ с деколте на гърба. Също Saint Laurent беше дизайнерът на прозрачната рокля на фотографката Надя Ли Коен, която тя носеше на премиерата на филма „The Shrouds“. Няколко дни по-късно актрисата Вики Крипс заложи на прозрачна рокля в стил будуар от Armani Privé. Не е ясно обаче дали някоя от тези рокли ще бъде допусната на тазгодишния фестивал, като се има предвид, че всички те разкриват в различна степен голотата. Всъщност „голите“ рокли не са еднакви – поне не са еднакво разголени.


          Вместо да внесе яснота и насоки относно избора на облекло, добавената клауза в дрескода на Кан потенциално повдига още повече въпроси. Каква е тяхната дефиниция за голота? Ще нарушат ли новия дрескод печатните изображения на голи хора, като тези, които се срещат на роклите на Жан-Пол Готие от 90-те години? Или голотата има значение само в триизмерно измерение? Голотата разглежда ли се холистично или показването на зърно – като това на Флорънс Пъф в яркорозовата рокля на Valentino – рискува да доведе до отказ за достъп до Croisette?


          Актуализираните указания – които са една от двете основни промени в дрескода, наред с забраната на „обемни“ тоалети с голяма шлейфа (съжаляваме, Диана Рос) – вероятно са били повлияни не само от всеобщото разпространение на такива рокли, но и от крайни случаи, които засенчиха събитията, на които бяха носени. По-рано тази година Бианка Ценсори вдигна летвата за почти несъществуващите рокли, когато се появи на наградите „Грами“ с прозрачна мрежа, заедно със съпруга си Йе. Без бельо и без никакви артистични елементи, тоалетът сякаш бележеше началото на нова ера в модата – в която силата на внушението бе потисната от грубата сила на шокиращото.


          За организаторите на филмовия фестивал в Кан това е вид ексхибиционизъм, който предпочитат да оставят на плажа и далеч от червения килим.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Кание Уест се извини на евреите: „Идеите ми стигнаха до крайности“

          Популярният американски рапър Кание Уест, който днес се изявява под името Йе, се извини на еврейския народ за своите минали антисемитски изявления. Музикантът се срещна...

          Габи Гуа ще представи България на „Мис Вселена 2025“ в Тайланд

          Най-престижният конкурс за красота в света „Мис Вселена“ ще се проведе за 74-и път на 21 ноември 2025 г. в залата Impact Challenger в град Пак Крет.

          Райли Киоу за свръхестествената връзка с покойната си майка Лиса Мари Пресли

          Райли Киоу, актриса и внучка на Елвис Пресли, сподели за свръхестествените преживявания, които е имала след смъртта на майка си, Лиса Мари Пресли. В...

          1 коментар

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions