Search Suggestions
      неделя, 27.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Наземният оператор на летището: Нашият служител не се е държал грубо

          „Голдеър Хендлинг България ООД обслужва наземно полети на различни авиокомпании на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и едностранно от авиокомпаниите, като Голдеър Хендлинг България ООД е единствено длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите. Това касае и ръчните багажи, като Голдеър Хендлинг България ООД е длъжно да следи за размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите. В конкретният случай служител на Голдеър Хендлинг България ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им. Видно от публикуваните кадри от 24.07.2025 г., служител на Голдеър Хендлинг България ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника.

          - Реклама -

          Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).“

          Това се казва в позиция на наземния оператор на летище „Васил Левски – София“ след скандала на летището.

          „Голдеър Хендлинг България ООД обслужва наземно полети на различни авиокомпании на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и едностранно от авиокомпаниите, като Голдеър Хендлинг България ООД е единствено длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите. Това касае и ръчните багажи, като Голдеър Хендлинг България ООД е длъжно да следи за размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите. В конкретният случай служител на Голдеър Хендлинг България ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им. Видно от публикуваните кадри от 24.07.2025 г., служител на Голдеър Хендлинг България ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника.

          - Реклама -

          Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).“

          Това се казва в позиция на наземния оператор на летище „Васил Левски – София“ след скандала на летището.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          „Пирогов“ предупреждава: Нощните високи температури водят по-често до инфаркт от дневните

          Нощните високи температури са по-опасни за инфаркт от дневните. Това показват данни от мащабно проучване на екип на Клиниката по кардиология в „Пирогов“. През...

          Желязков и Вълчев на посещение в Молдова

          Министър-председателят Росен Желязков пристигна на официално двудневно посещение в Република Молдова. Днес премиерът ще проведе двустранна среща с молдовския си колега Дорин Речан. Ще се...

          20 МЕТРА ПЛАМЪЦИ: Стихията в Илинденци погълна Кризисния щаб

          В благоевградското село Илинденци ситуацията остава тежка. Пожарът в землището снощи се разрасна значително. Вчера вятърът беше силен, което доведе до разширяване на периметъра...

          56 КОМЕНТАРА

          1. Slugitelite si vurshat rabotata, koiato nikak ne e leka. Niama nugda da se vsiava napregenie che Edna maloumnica ne iska da spazva pravilata! Neka si go pozvoli na drugo letishte da vidi togava kakvo ia ochakva.

          2. Два пъти летях с една и съща раница-първия път ме глобиха 75 евро, платих си без разправии, а втория път никакъв проблем. Останах с впечатление, че просто си набелязват кого да привикат за проверка на размерите или чантата/раницата е очевадно голяма. Моята съвсем малко надвишаваше бокса, ако я бях натиснала щеше да се побере. Но не ми се занимаваше и си платих като пич

          3. Пред мен млада служителка в София псуваше като каруцарка пътник и го заплашваше,че лично няма да го качи на полета.Само защото попита защо никой не съобщава причината за 4 часово закъснение.

          4. Горкият служител, ще бъде наказан само защото е следвал спуснатите му отгоре предписания. Всяка компания предоставя услугите си при определени условия, които са ясно формулирани и общодостъпни. Само че сред клиентите има много хитреци, които си мислят, че всички наоколо са тъпи и прости, а само те са умни и интелигентни и че правилата не важат за тях. В случая наблюдаваме типичният алгоритъм на поведение на този тип хора: започват с настоятелни искания, после следват заплахи и обиди на висок глас, а когато и това не носи желаният резултат следва истерика, която на жаргона на служители, работещи с клиенти се нарича „шоу“. Съчувствам на служителите на летищата: хората масово мъкнат огромни чанти, а когато им се казва, че трябва да платят, следват разправии…

            • Sv Dimitrov изглежда сте били очевидец на случилото се?
              Напишете повече подробности а не общи приказки!

            • Sv Dimitrov аз не чух, някой от страна на служителите да изтъква подобен аргумент. Но ако сте били там, моля разкажете, за да не сте голословен. Аз също пътувам често и имам други наблюдения.

          5. Victor Nikolov гледах видеото. При покупка на билет е посочен размера и тежестта на багажа. Допълнителното струва пари! Просто не спазва условията… Всеки гледа да мине ТЪНКАНА… 🙂

          6. Аз наистина не разбрах защо бяха тези сълзи и сополи. Ако багажът й превишава размера, проблемът си е неин. Ще трябва да доплати.

            • Милена Василева шипа на куфара стърчеше педалчето се заяде със жената Женомразец

              • Николай Асенов, ако поискаш кило сирене, но буцата излезе кило и 100 г, не плащаш ли онова, което е в повече?

              • Милена Василева Всеки полет трябва да има глобени Жената е изтеглила късата клечка

            • Милена Василева вие, наистина, колко често пътувате с Rayanair?
              Защото те променят размера на куфара от сезон до следващия.
              Преди месец на едно от Лондонските летища глобиха 30 човека, защото повечето хора не бяха обърнали внимание на факта, че размера на куфара е 55х40х20 а не на 25 см.
              И за тия 5 см пощуриха хората.
              Които, от своя страна, мислеха, че са прави, защото са купили тия куфари миналото лято специално по тоя размер.
              Полетът, естествено, закъсня след всичко това…но такива изстъпления от страна на наземния персонал нямаше.
              И не, глобата не е 20 евро, а 75 паунда или евра, в зависимост от дестинацията.

          7. Victor Nikolov не виждате ли, че се опитва да натика голяма чанта в малките размери за ръчен багаж… ЗА ДА НЕ ПЛАЩА! 😉 Тази ще бяга след самолета за да не плати…

          8. Ами за тях това е повече от нормално: груби, арогантни, считат се за богоизбрани…
            На нито едно европейско летище няма да видите подобно отношение… И това не е отсега, по-скоро е наследство от ония години, когато „случайни“ хора там не работеха.
            А са просто едни служители, не собственици на това летище…

            • Malinka Mladenova На всяко летище може да се види подобно нещо.Наскоро пътувах от летище Истамбул и там директно им затварят вратите.Нооо, това не е проблем на летището, а изискване на оператора ,в случая Рейнър.И когато се купува билета има 3 опции за багажа-личен/безплатен/-нарисувана е дамска чанта.Това което дамата се опитваше да напъха в кашона е с размери 40/20/25. и се заплаща от 39€.Сами преценете дали е права?

              • Denka Mincheva, аз не случайно написах европейско летище.
                Дамата успя да го сложи в рамката, с малко усилие, а глобата, която се плаща на гейта е 75 евро или паудни от Англия.
                На мен ми се е случвало чанта, с меки стени, която, ако е пълна е със сантиметър или два по-голяма от рамката, но е полупразна, поради което влиза без абсолютно никакъв проблем…
                Та служителката със огромно задоволство и заядлив тон ми казва „‘ми сега ще ви глобим“, на което като я попитах защо, тя изпадна в истерия, извика полицая и го накара да пробва да „набута чантата, за да разбере тая…“
                Т. Е. Аз…
                След което, като се установи, че намя за какво да ме глобява, ми гледа паспорта 10 минути, все едно, че е компетентна да го изследва… за каквото и да било, забави цялата опашка… И така. Пародия на обслужване са там, особено на Rayanair, не знам бонуси ли им дават, та така се престарават.

          9. Какво ли не правят за да спестят 20 евро… 🙂 А можеше да си доплати. Ама пуста Алчност… Помня Балкан, билетите бяха по-скъпи, но нямаше проблеми с багажа. Сега изтъниха цената, нискотарифна… Алчните ще возят другите алчни. 🙂 И ЦИРКОВЕТЕ започнаха… 😉

          10. Аз не чух някой да предложи на жената да си доплати, при „евентуалния“ несъразмерен багаж, каквато е обикновено практиката, без истерия и излишно напрежение. Кой ги назначава тези хора, кой ги обучава на комуникация, на професионално държане?

              • Sonya Koleva това го пише изрично при покупката на билет, но кой да чете… 😉 Тя самата трябва да попита! Ако не и се плаща да си хвърли част от багажа. Нищо сложно! Излишни драми… Снимащите защо не платиха? Или и те само за сеира… 😉

              • Angel Michev преди няколко години летях всеки месец до Хамбург с раиенаер, виждала съм какво ли не, но служителите бяха винаги любезни и просто обясняваха на пътника какво е нужно, за да продължи. Тук не видях такова нещо, никаква емпатия, никаква подкрепа от страна на персонала, има болни хора, не може такова троснато отношение, за всяка дреболии полиция и т. н. Комуникация е думата!!!

            • Nezi Mehmet Не, помъкнете всичко като „ръчен багаж“ и после ревете.
              Като искаш много багаж-плащаш, кое не е ясно

              • И. К- Оф Идете с куфар отговарящ на размерите и ще видите какво ще ви се случи.
                Предполагам ,че хем ще скачате,хем ще ревете.
                Но за това трябва ум…

              • Nezi Mehmet Пътувам мн.често, дори стекове с цигари нося, проблеми няма, ако ЧЕТЕШ И СПАЗВАШ.
                Като не ти отговаря, го слагаш в шкафче на летището и като се прибереш си го прибираш, ако не се връщаш го хвърляш и готово.
                Но, явно без рев и сцени не умеете.

              • И. К- Оф Вече всички пътуваме,но мн.хора имат проблеми.Мразя да пътувам с тези хвърчила и мерещи сандъци-далавери.Все ще намерят начин да се заядат.Билет за 50 ,глоба 100.
                Как ще съответства размера,когато този рзмер съвпада с външната част на рамката?!…
                Нормален самолет,с право на багаж,дори когато нямам такъв.Омръзна ми да гледам как малтретират пътниците. 😡

              • Nezi Mehmet Това е самолет, кое не ви е ясно- ЛЕТИ, а за да излети, трябва да е ясно колко тежи.
                Хванете си кола и товарете колко искате, като сте в самолет има правила, четете колко катастрофи има на претоварени самолети.
                Ето ИИ какво казва
                Риск от фатални изходи: Проучване върху инциденти в общата авиация между 1999 и 2014 г. показва, че докато броят на инцидентите, свързани с превишаване на лимитите за тегло/център на тежестта, не се е увеличил, 57% от тези инциденти са били фатални, което е значително по-висок процент (по-висок от 21%) в сравнение с инциденти, приписвани на други причини.

                Основни причини: Повечето от тези инциденти (77%) са били причинени от претоварен самолет, който обаче оперира в рамките на допустимите граници на центъра на тежестта.
                „Извън теглото, в центъра на тежестта“: Дори ако центърът на тежестта на самолета е в допустимите граници, превишаването на максималното допустимо тегло все пак прави полета по-рисков, тъй като самолетът не е сертифициран или тестван при такива условия.
                В заключение, докато претоварването не е най-честата причина за авиационни инциденти като цяло, когато то е фактор, последствията са често много сериозни и фатални, особено в областта на общата авиация.

              • Nezi Mehmet От „махала“ София съм и то центъра и 100% пътувам много повече от вас и ясно личи от коментарите ви. НЕ АЗ ПЪТУВАМ С БУРКАНИ със зимнина и да се чувствам като в междуселски автобус, а ясно осъзнавам, че като искаш да се качиш с още багаж -ПЛАЩАШ, а не ревеш, като рядко пътуващ и опитващ се да прецакаш другите, като пишеш 20кг зарзават „ръчен“багаж.

            • Надя Илиева, въпреки гнусния намек в коментара Ви, от клипчето е видно, че жената говори на български.

            • Надя Илиева Украинка от Киев. Сега стана ли ви по-добре, успокоихте ли се или трябва да изпиете още нещо?

              • Sonya Kolevaи къде е дискриминацията? Прибирал съм се от Лондон, куфарът ми беше явно по голям, не влезна в тестера. Заплатих си и нямаше драма. Граничните точно в този случай си вършат работата.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions