„Румен Марков: Предвидили семе изграждането на голям завод за стомана в Южна България.“
Това каза експертът по пътно строителство Румен Марков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Експертът обясни, че екипът му започва да работи за изграждане на инфраструктура, която да обслужва този завод.
„Проектите, които в момента разработваме и са почти готови, са за високоскоростни железопътни линии. Едната железопътна линия е София-Варна с разклонение Русе-Букурещ. Другата е София-Солун“, посочи още гостът.
Гостът посочи, че влаковете по линията София-Варна ще се движат със скорост от 250 км/ч.
„Проектът на АПИ за АМ Струма при Кресна не е за автомагистрала, а два пъти по-нискък клас път“, добави още Марков.
Румен Марков: Проектът на АПИ за АМ Струма при Кресна не е автомагистрала
„Румен Марков: Предвидили семе изграждането на голям завод за стомана в Южна България.“
Това каза експертът по пътно строителство Румен Марков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Експертът обясни, че екипът му започва да работи за изграждане на инфраструктура, която да обслужва този завод.
„Проектите, които в момента разработваме и са почти готови, са за високоскоростни железопътни линии. Едната железопътна линия е София-Варна с разклонение Русе-Букурещ. Другата е София-Солун“, посочи още гостът.
Гостът посочи, че влаковете по линията София-Варна ще се движат със скорост от 250 км/ч.
„Проектът на АПИ за АМ Струма при Кресна не е за автомагистрала, а два пъти по-нискък клас път“, добави още Марков.